Terug naar overzicht
wij hebben broodjes manden besteld en bij mijn ouders thuis opgegeten, vlakbij het park waar we foto's gingen nemeneen andere optie is iets brasserie-achtigs? of een soort van picknick in het park of de locatie waar jullie de foto's gaan nemen?Wij hadden belegde broodjes besteld bij de buurtslager en deze waren betaalbaar en lekker. (allemaal kleine pistoletjes en sandwiches met eiersla, tonijnsla, smos kaas, msos hesp, americain, ...)
Hey!Wij zochten ook iets betaalbaar, weliswaar voor ons avondfeest maar misschien kan je het idee wel gebruiken...Je kan eens horen in plaatselijke cafeetjes die een zaaltje hebben, dat kost meestal niks en je betaalt dan een klein beetje bij (bij ons is dat 50 euro) voor de opkuis nadien.En je kan eens horen in gewone broodjeszaken in de buurt of zij geen broodjesbuffet of lunch kunnen voorzien, is ook véél goedkoper dan een echte traiteur. En meestal doen ze dat wel, alleen maken ze daar niet echt reclame voor. Wij hebben het ook zo gedaan en hebben een fantastische deal kunnen sluiten voor onze huwelijksfuif! Om je een idee te geven, ik heb ook prijs gevraagd voor hetzelfde voorstel bij 2 traiteurs en nu betalen we amper 1/3 van wat de traiteurs vroegen..En het is incl.personeel, en dat is bij een traiteur meestal niet zo.Veel succes!
Wij hebben geluncht in een zaaltje boven een taverne/brasserie. Belegde broodjes, een grote koffiethermos en thee waren sowieso voorzien. Uiteraard konden de mensen ook frisdrank bestellen. Voor zo'n 25 mensen heeft ons dat ongeveer 180,00 euro gekost. Ik vond dat eigenlijk best meevallen. We zaten afgezonderd, feestelijk aangekleed en de familie zat op hun gemak wanneer wij foto's lieten nemen Als jullie dat willen, dan ga je best eens horen bij verschillende eetgelegenheden, want bij ons verschilden de prijzen toch wel wat. Groetjes
Wat wij wss gaan doen is het carvannetje van voila se aan het kapelletje zetten. Wij gaan dan daarna foto's nemen en de suite vertrekt naar de feestzaal (die is om de hoek van de kapel). Ik moet alleen nog prijs vragen bij het caravannetje :-) Maar vermits ik veel tijd heb en ze ook op de trouwbeurs staat dacht ik van het dan te doen ;-)http://www.voilase.be/Voila_Se/Homepage.html Groetjes!!Kim