TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Emy
30-6-2012
|
20-7-2012 11:18:46
tijd in restaurant is zeker goed denk ik. Wat je altijd kan doen, is dat iedereen nog wat blijft zitten in het restaurant, en dat jullie na het eten al vertrekken voor de foto's. (ik denk niet dat je 3u echt aan het eten gaat zijn) Zo blijft het voor iedereen relax (zo hebben wij dat ook gedaan, en dat viel heel goed mee)
|
|
Melissa
11-8-2012
|
20-7-2012 11:37:26
Wel, de ouders van Maarten gaan inderdaad de tijd hebben om rustig te relaxen in het restaurant en zij gaan daarna stilletjes aan met de kids naar de zaal enz... Maar mijn ouders die gaan ons rondrijden de hele dag, dus zij zullen wel tijdig klaar moet zijn met eten.. Maar zaterdag moet ik ook naar het restaurant eh, en ik ga eens vragen wat zij ervan denken... Het is ook gewoon een aperitief, voorgerecht, hoofdgerecht, dessert dus geen 12-gangen menu ofzo... ;)
En de tijd voor de foto's, hoeveel tijd hadden jullie ingepland?
|
|
Danny
|
20-7-2012 11:50:05
|
|
nancy
14-9-2012
|
|
|
Emy
30-6-2012
|
20-7-2012 12:02:13
wij hadden maar 1 locatie, incl parking, dus wij hadden genoeg aan een goed uurtje
|
|
Raïssa
28-12-2012
|
20-7-2012 12:16:39
Ik had 2u voorzien en onze fotograaf zei dat dit net gepast zou zijn. Reken ook zeker je gaan naar en terugkomen van locatie mee... Onze locatie is op 5min rijden.
|
|
Melissa
11-8-2012
|
20-7-2012 12:20:39
Nancy, wij hebben ook maar 1 locatie, en er is veel parking voorzien. Het is Kasteel Diepensteyn, dus mooie locatie, mooie tuinen, gebouwen en we kunnen ook eventueel binnen foto's maken...
Da's trouwens nog zo iets! Foto's nemen op het domein is gratis, maar als je binnen wilt fotograferen moet je wel betalen omdat er dan iemand van het personeel moet aanwezig zijn uiteraard. Ik zou dit gedaan hebben in geval van slecht weer. Maar ik moet dat een dag op voorhand doorbellen of er iemand moet zijn of niet. En met dat weer hier in België weet je mee moeite een dag op voorhand welk weer het wordt eh...Het zonnetje kan zo een hele dag schijnen en dan net bij de fotos kan het beginnen donderen :) Dus ik weet niet goed wat ik moet doen... Enerzijds heb ik zoiets van ach, ik laat iemand komen, foto's binnen is ook altijd mooi maar anderzijds hangt daar wel een kostenplaatje van 100,- euro aan vast..
Wat zouden jullie doen?
|
|
nancy
14-9-2012
|
20-7-2012 12:24:30
Ja met 1 locatie is 1,5 uur al wel wat hé. Ik zou toch het weer wat afwachten hoor. 100 € is niet niks hé...
|
|
Melissa
11-8-2012
|
20-7-2012 12:28:27
't Is dat eh...100 euro voor een deur te komen opendoen... dus ja...
|
|
elke
21-9-2012
|
20-7-2012 13:55:18
Hoikes,
De tijd in het restaurant is volgens mij idd wel voldoende. Voor de foto's hebben wij toch ook wel 2 uur voorzien. Je moet het heen en terug (of naar de zaal) ook meetellen. En wij hebben 2 locaties, maar die liggen vlak bij elkaar.
Greetz Elke
|
|
Sandra
7-9-2012
|
20-7-2012 16:50:13
Wij gaan een dik uur hebben denk ik voor de foto's met ons 2...nogal nipt, maar moet lukken! Dus je hebt tijd genoeg voorzien denk ik...
Ik kan Diepensteyn dus maar een week op voorhand 'reserveren' voor foto's, maar moest het daar zijn, gaan wij ook enkel buiten foto's nemen hoor...toffe locatie é!!
Voor de rest ziet het er goed uit!!
groetjes!
|
|
Melissa
11-8-2012
|
20-7-2012 19:49:25
Ik ben gelijk al iets meer gerust gesteld met de reacties hier :) Ja, we eten in Opdorp, en dan is het niet ver eh naar Diepensteyn.. Ach ja, het zal moeten eh, zoals het nu is... :)
Sandra, wij konden een maand op voorhand 'reserveren'... En als dat niet ging, dan gingen we naar 't Mienenhof in Malderen, een paardenmelkerij met belgische trekpaarden, ook mooi hoor.. Heb jij het email adres van ene Bert J. ivm de reservatie voor Diepensteyn?
Groetjes!
|
|
Sandra
7-9-2012
|
20-7-2012 19:57:09
Oei, ik weet het niet meer wie mij heeft geantwoord...het is in elk geval iemand via J&M catering, niet via Palm zelf. Wij gaan foto's met de suite nemen in het park van het OCMW van Merchtem en dan normaal naar Diepensteyn of het Neromhof in Wolvertem (ook een park).
groetjes!
|
|
Melissa
11-8-2012
|
20-7-2012 20:28:33
Sandra, you've got mail ;)
|
|
Yves
|
21-7-2012 1:55:04
Beste Melissa, Ikzelf en de meest collega's rekenen op 2u huwelijksshoot, zonder verplaatsing. Jouw fotograaf zou dus het best kunnen antwoorden hoeveel tijd hij nodig acht hiervoor. Bedenk dat de huwelijksshootfoto's een heel leven lang zullen meegaan en de enige tastbare herinnering zullen zijn aan jullie dag. Zij dienen de mooiste te zijn! Voorzie dus voldoende tijd. Liever iets meer en rustig, ontspannen de foto's te nemen en tijdig en verfrist te verschijnen aan het volgende deel van de dag. Ik werk meestal van opmaak ....en dan is er reeds een band gesmeed en loopt de shoot vlug spontaan. Misschien is er bij jullie iets meer tijd nodig doordat dit ontbreekt. Bevraag jullie fotograaf hierover....wat zijn mening is. Heeft hij meer tijd nodig om belichting correct af te stellen bij binnenlocatie of werkt hij zonder flitsen....dat maakt allemaal een verschil in tijd. Vriendelijke groeten, Yves www.huwelijksfotograaf.nu
|
|
Melissa
11-8-2012
|
21-7-2012 9:31:28
Bedankt voor de informatie Yves, ik ga er hem zeker eens over aanspreken!
|
|
Veerle
2-7-2011
|
25-7-2012 23:39:37
Hey Melissa, Een half uurtje voor de wettelijke trouw is nipt, bij ons heeft dat toen zeker 45 minuten geduurd (en dan zijn we buiten gesjot :D)... Waar ga je eten in Opdorp? :) Groetjes, Veerle
|
|
Melissa
11-8-2012
|
26-7-2012 9:07:21
Hey Veerle!
Amai, en ik dacht dat ik ruim zat met een half uur :) Want als je de meeste hoort, is het op 10 minuten geklonken e... Jullie zijn ook in Londerzeel getrouwd zeker? En plezant?
We gaan in Brasserie Den Dries eten, we zijn er al een paar keer geweest en ze hebben een mooi zaaltje achterin. En ondanks we maar met een kleine groep zijn gaan ze toch opendoen voor ons, want normaal gezien zijn ze op zaterdagmiddag gesloten.
Groetjes!
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|