Terug naar overzicht
Hey Karen, wij hadden in onze viering e volgende liedjes:I follow you - Triggerfinger (binnenkomst man en suite)from this moment - shania twain (binnekomst van mij)i do - colbie caillet (ondertekenen huwelijksregister)you'll be in my heart - phil collins ( na de voorbeden)next to me - emili sandé (einde van de dienst en buiten gaan)normaal heb je tss mijn binnenkomst en het ondertekenen van het huwelijksregister nog een liedje maar wij hebben dat weggelaten.Met de gelofte kan ik niet helpen, wij hebben de standaard gelofte genomen.groetjes
Hey karen,ik zal u mijn misboekje doorsturen als je wil! (maar nog niet verder laten lezen he ;-) (ofwel krijg je het als je naar onze mis komt hihi wat omkopen!)trouwbelofte moet ik nog schrijven ga der is aan beginnen denken want is niet zo makkelijk!
Dit waren onze liedjes tijdens onze huwelijksmis: Intredelied: Shania Twain: From This MomentTussenzang : Micheal Buble "Everything"Muziek bij het tekenen van het huwelijksregister: Adele: To Make You Feel My Love Offerandelied: Ronan Kaeting: “When you say nothing at all”Communie lied: Aretha Franklin: I Say A Little Prayer For YouSlotlied: Ray LaMontage: You Are The Best Thing
Intredelied: Shania Twain: From This MomentTussenzang : Micheal Buble "Everything"Muziek bij het tekenen van het huwelijksregister: Adele: To Make You Feel My Love Offerandelied: Ronan Kaeting: “When you say nothing at all”Communie lied: Aretha Franklin: I Say A Little Prayer For YouSlotlied: Ray LaMontage: You Are The Best Thing
Hoi Karen,wij zijn nu volop bezig aan ons misboekje, het kiezen van de liedjes vinden we nogal moeilijk want er zijn zoveel leuke liedjes dat we zouden willen gebruiken.Voorlopig hebben we ongeveer gekozen voor deze (er kan mss nog wel ééntje veranderen :))intrede: Sleeping at Last van Turning Page (instrumentaal)1e lezing: Your Song van Ewan McGregorondertekenen huwelijksregister: Love you till' the end van The Poguesofferande: Let there be love van Oasis of Everlong van The Foo Fighters (daar is mijn ventje nog niet aan uit-communie: Please Hold me in your arms van Sioenna het slotgebed: All I want is you van Barry Louis Pollarslotlied: Happy Together van The Turtles of All day and all of the night van The Kinksde trouwgelofte moet ik nog schrijven, moet ik nog wat inspiratie voor opdoen :)groetjes en succes!
De trouwbeloftes moeten wij nog schrijven, maar dit zijn onze liedjes tijdens de mis:intrede bruidegom en suite: back to the future theme - Alan Silvestri (live in vienna)intrede bruid en vader: river flow in you - twilightNa de eerste lezing (door tventje): I won't give up - Jason MrazNa evangelie: Bound to you - Christina AguileraNa huwelijkssluiting (en dus tijdens tekenen): Avond-Boudewijn de grootNa voorbeden: Hallelujah - gabriel rios en nataliaNa huwelijkszegen: Only hope- Mandy MooreNa dankwoord: Nine million bicycles - Katie MeluaUittredelied: A whole new world - AladinHet zijn er veel, maar onze diaken wou dat. Anders was het te veel blabla zei hij :-) We hebben wel veel en lange teksten
Bij ons gingen de mensen binnen op Viva La Vida van Coldplay (instrumentaal). De suite en ik kwamen binnen op I follow rivers van Triggerfinger. Na de eerste lezing: Use somebody van Laura JansenNa de tweede lezing: They stood up for love Bij het ondertekenen van het huwelijksregister: Ik hou van u van NoordkaapEn als uittredelied: Can't get enough van Das PopDeze liedjes werden live gebracht door de Wysiwyg Wedding Singers (die dat megasuperformitastisch gedaan hebben).Noch de teksten, noch de titels stonden bij ons in het misboekje. Kwestie van er toch nog een beetje verrassing in te laten.Groeten,Iris
suite & bruidegom bliss van muse symphonicbruid first time ever is saw your face your faec leona lewisyou always know your home sarah bettenslove will find a way disneyworschip clouseauthe book of love peter gabriell'envie d'aimer daniel leviuittrede i do colbie
Lovely day - Marron 5All I want is you - Barry Louis Polisarnine million bycicles - Katie MaluaBetter together - Jack Johnsonbeloftelied scouts en gidsenrose of my heart - Johny cashik hou van u - noordkaap
hoi lottewil je het ook eens doorsturen naar mij kwestie van een idee te hebben hoe het moetkellyfemke@hotmail.commvg kelly
hoi iris wil je het eens doorsturen naar mij wil wel eens zien hoe dat in elkaar zit lijkt me leuk om er nog wat de spanning in te houden?kellyfemke@hotmail.commvg kelly
Wil je het ook eens doorsturen naar mij aub? Jolien.desodt@hotmail.com