Nu Online
Momenteel zijn er 617 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Een bedankbrief voor mama

20-7-2012 12:46:33
Hey hallo,

Ik zou graag op onze trouwdag "ik denk mss omdat te doen in het stadhuis op het laatst"een mooie tekst voorlezen voor mijn mama voor alles wat ze heeft gedaan en betekend voor ons. Geen contact meer met mijn vader en schoonouders. Maar ik vind het moeilijk om iets te schrijven uiteindelijk zal het me mss wel lukken maar hebben jullie mss ideeen? Of hoe jullie het gedaan hebben in zoals in mijn situatie? heel erg bedankt

xxx

edith
29-6-2013
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 1025

Karen
13-7-2013
 Meld misbruik20-7-2012 12:58:58

Probeer eerst eens te brainstormen: schrijf gewoon alles op wat je zéker in je tekst wil zeggen.. Hoe je het wil formuleren kan je later aanpakken.

Ik ben ook van plan iets te schrijven, maar voor mijn ouders en mijn vriend z'n ouders in het algemeen en ga het op diezelfde manier aanpakken.
Moest je hulp nodig hebben met het formuleren, wil ik je gerust helpen..dan laat je maar iets weten en geef ik je mijn mailadres.

x

edith
29-6-2013
 Meld misbruik20-7-2012 13:27:23

Hey Karen, bedankt. Merci voor je aanbod :) ik zal u verwittigene als ik geen raad meer weet Hihi. Groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...