Terug naar overzicht
Is onderwegGroetjes Jessy
ik heb ook weinig inspiratie, ik vond het boekje van mijn schoonzus 2 jaar geleden heel leuk maar dat kan ik natuurlijk jiet gebruiken dus voorbeelden zijn welkom andyenroxy@skynet.be bedankt !
niet gebruiken moet het zijn :-)
Jessy, bedankt, boekje goed ontvangen!Kelly
Graag gedaan ;-)xxx
Hey dames, ik ben ook nog steeds op zoek naar enkele voorbeeldjes... wie wil er mij ook eentje sturen? bousson_deborah@hotmail.com, alvast super bedankt! grts Deborah
Hey Kelly, dat van ons is doorgestuurd naar de priester, hij heeft wel ontvangen maar heb tot op heden nog geen respons. We hadden een kaftje meegekregen met een héél deel teksten in. 1 tekst hebben we van het internet gekozen, omdat die vrij toepasselijk was!Op deze site, http://www.trouwplaza.be/misboekje-samenstellen.html staan normaal ook enkele voorbeeldjes misschien dat je hier wel iets mee bent.Succes ermee! Grtjes.
Hey, Dit mogen jullie, als je wil, ook even naar mij doormailen. Ik heb er 4 meegekregen van de pastoor maar ik ben helemaal niet meer mee wat daar nu precies in MOET staan. mic2tb@hotmail.comAlvast bedankt,Mariska
Hoi hoi ik wil ook wel op de lijst om voorbeeldjes te ontvangen.Jullie zouden me er een groot plezier mee doen.Alvast bedankt kellyfemke@hotmail.comvriendelijke groetjes kelly