Nu Online
Momenteel zijn er 546 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

cadeau voor getuigen en ouders

20-7-2012 19:30:36
Hoikes,

graag had ik nog eens even jullie mening gekregen. :-)

Ik ben al een hele tijd het internet aan het afschuimen op zoek naar het ideale cadeau voor onze getuigen en ouders.
Tot op heden heb ik niets kunnen vinden wat voor mij goed genoeg is om te geven.

Nu ben ik wel op een idee gekomen:
Op de trouw zelf krijgen de getuigen een pen die gegraveerd is met hun naam
en de ouders krijgen een DVD met de PowerPoint presentatie op speciaal voor hun gemaakt (ik heb een presenttie gemaakt met foto's van ons het bruidskoppel en onze ouders van bij de geboorte tot nu, deze wordt getoont op het avondfeest ipv een speech voor onze ouders)

Als bijkomend geschenk denk ik nu om zondag 's morgens (wij trouwen vrijdag) een ontbijtmand te laten afleveren bij de getuigen en de ouders hun thuis met een kaartje bij om hen te bedanken.

Groetjes
Elke

elke
21-9-2012
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 1147

edith
29-6-2013
 Meld misbruik20-7-2012 19:50:44

Och dat vind ik een super leuk idee! wijzeren de getuigen nog vragen en wil dit ook op een speciale manier doen. Ik had gedacht aan een etentje en dan met het dessert iets laten bij leggen om zo te vragen. Groetjes x

edith
29-6-2013
 Meld misbruik20-7-2012 19:52:36

Moet dus zijn wij moeten de getuigen nog vragen.

elke
21-9-2012
 Meld misbruik20-7-2012 20:09:14

Ik heb mijn getuigen (mijn beste vriendin) gevraagd tijdens een avondje met z'n 2 (doen we op regelmatige basis) vlak voor het eten heb ik haar een kaartje gegeven waar de vraag op stond of ze mijn getuigen wilde zijn. Ze was in de wolken en superblij.

2 maanden later kreeg ik een cadeautje op dezelfde manier: een eendje met de vraag "wil jij mijn meter zijn". Ik was ook in de wolken en superblij :-)

edith
29-6-2013
 Meld misbruik20-7-2012 20:32:08

Mo zeg das tof. Alli proficiat hè meter :) ik ga het ook met een etentje doen.

edith
29-6-2013
 Meld misbruik20-7-2012 20:32:35

sofie
15-8-2023
 Meld misbruik20-7-2012 21:07:52

ik heb mijn getuige gevraagd op haar verjaardag. ze heeft eerst haar gewoon kado mogen openmaken en op t einde "nog een kleintje" hier zat een doosje met een balpen in. op de doos stond nathalie wil jij mijn getuige zijn? op de balpen onze 2 namen en onze trouwdatum.

om af te geven op onze trouw hebben wij voor onze getuigen een 2 luik met aan de ene kant een foto van ons 2 aan de andere kan de tekst "bedankt om onze getuige te zijn. onze 2 namen en den datum.

voor onze ouders een fotocanvas met 4 foto's op

Tom
25-8-2012
 Meld misbruik22-7-2012 16:49:03

Wij hebben voor onze getuigen een kleine versie van onze huwelijkskaars laten maken.

Groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...