Terug naar overzicht
hey JulieZo spijtig om te horen. Ik hoor van een aantal vriendinnen dat ze blijkbaar enkel 36,38 en 40 hebben in de winkels dus van zodra je daaruit valt hebt je bij wijze van spreken pech. Ik zou bij elke winkel op voorhand even bellen om te vragen of ze die maten beschikbaar hebben.Ik ben het er volledig mee eens dat je de jurk toch wel eens moet aangedaan hebben om te kunnen uitmaken of het je echt staat.
Hey JulieI know the feeling! Ik heb hetzelfde voor gehad bij Linea Raffaeli in Brugge en dat was de eerste winkel die ik deed. Dankzij de bruidjes hier was ik er snel over en heb ik in een andere winkel, Cony in Aalter, wel vanalles kunnen passen (heb zelf een 42 - 44) én met superservice. Ik heb dan ook daar mijn kleedje gekocht!Courage - op naar een betere winkel!GroetjesRebecca
Je moet inderdaad een jurk aangehad hebben om te zien of je ermee staat..Je jurk kan prachtig zijn aan de kapstok en 'hel' zijn als je hem aantrekt.. Ik heb zelf een maatje 40-42 en ben dan ook nog eens héél klein dus ik zag er ook echt tegenop om veel winkels te moeten afgaan... Ik ben naar Youniek bruidsmode in Turnhout geweest en ik kon maar 1 jurk dat ik graag zag niet aandoen en als ik er een aanhad die eigenlijk te klein was, waarvan bv het bovenstuk achteraan niet kon dichtgemaakt worden deed de verkoopster er alles aan om het zo strak mogelijk naar achter te trekken zodat ik toch 'zag' hoe het er zou uitzien. Maar ik kreeg pas echt het wauw gevoel als ik een jurk aandeed die als gegoten zat en op basis van die jurk heb ik uiteindelijk een jurk gekozen die qua model hetzelfde was maar met een andere rok...Het is een beetje zoeken meid, maar je bent lang niet de enige die geen maatje 38 heeft ;)Kop op!
thanks, ik kwam net uit bij conny in aalter, ik ben van de kust maar aalter valt wel nog mee qua afstand. dus maandag rondbellen en afspraken maken. En hopen dat dit kleedje in een andere winkel in een grotere maat hangt... Of mss vind ik ergens anders mijn droom jurk alhoewel dat ik toch zoiets heb van die was wel heel mooi... Ik hou jullie op de hoogte :)thank you
Je kan ook eens bij Scarpellini in Oostende gaan, daar hebben ze ook verschillende maten en helpen ze ook om zoveel mogelijk kleedjes te passen! Groetjes Hanne
Wel ver, maar Cermo in Turnhout is ook gekend voor z'n 'grotere' maten.
Hey, wij zijn gisteren naar bruidsparadijs geweest (merksem) en daar hadden ze bruidskleren voor maatje meer..ik zag daar iets hangen maat 46 en echt supermooi!
En La Sposa, Julie? Dat is in Roeselare of de outlet in Beveren-Leie.En daar hebben ze zeker en vast ook andere maatjes dan 38 & 40.Kust-Roeselare is zeker ook haalbaar,he! En zoals Melissa zegt: je bent lang niet de enige die geen maatje 38 heeft, zeker in trouwjurken (ik ben 'n maatje groter moeten gaan dan m'n normale maatje om nog wat "werkruimte" te hebben).
Ik was in Linx geweest in Hasselt en daar hadden ze van elke jurk normaal enkele maten, had toen ik ging passen ook geen echte standaard maat en maakte me daar ook veel zorgen over maar dat was nergens voor nodig
Ja dat zijn dingen die ik ook niet snapte... Je ziet altijd van die smalle jurken hangen en ik dacht direct: niet iedereen is toch zo slank? Moet niet leuk zijn! Zouden ze eens wat meer rekening mee moeten houden!
Bedankt voor de reacties en tips ik ga zoiezo maandag bellen naar lasposa en scarpellini en hopen dat ik volgende vrijdag bij beiden een afspraak kan maken. ik zag dat ze bij beiden linea raffaelli hebben en dan zien we wel he :) groetjes
That's the spirit! succes!
héhé mijn trouwkleed heb ik ook gekocht bij Conny.Ben langsgeweest in La Sposa en bij Conny had ik meteen een beter gevoel en een superservice!een aanrader met prachtige trouwjurken.BIj mij is het het flamenco trouwjurk geworden. Succes met het passen! Dit zijn leuke momenten
Veel succes!! :)Dat komt zeker goed! ;)
Halo bruidjes,Vandaag naar bruidshuis steven geweest en in roeselaere couture Robell. En.... Ik heb de jurk gevonden!!! Ik kan aan alle bruidjes bruidhuis steven aanraden. Toen ik toekwam had ik zoiets van pfff het wordt hier niets ik zag niets graag maar toen de mevrouw van de winkel mij hielp zijn we uiteindelijk beland bij een kleed van ladybird altans de top want ze gaan het kleed retoucheren aan de onderkant en er buiten de buste een kleed van marylise van maken met drappages zo heb ik een unieke jurk die mijn buikje wegsteekt en die mij super mooi staat!!!! Wat een stress die van mij afvalt! ( wou even mijn geluk delen) en ooh ja het waaauw gevoel en de krop in de keel was er wel degelijk!!!!
Whiiii - proficiat !!!
Super!!!!!!!!