Terug naar overzicht
Super mooi! Ik zou gewoon je hart volgen ;-) Uiteindelijk is het maar 'traditie' om bij je ouders te gaan logeren he. xxx
Ik logeer ook naast mijn verloofde de avond ervoor.Hij vertrekt 's morgens naar zijn ouders, waar op dat moment de kindjes al zijn. De kindjes blijven dus wel elders overnachten
Kim,ik ben ervan ontroerd,want de huwelijksaankondiging het ontwerp ,dat we hebben is een groot hart met tekst "we volgen ons hart"....en wat jij zegt mooier kan het niet meer zijn!!dankxxxxilse
ja Elke,Dan doe ik da ook zo,maar ik vertrek want Paul zijn ouders wonen 160 km hiervandaan en de mijn een straat verder!dankxxxilse
toevallig :-) hihi! Zie je wel xxx
als eerst proficiat met het komend huwlijk,Normaal kan je nog eens voor de kerk huwen hoor ! Mij toekomstige was ook al voor de kerk getrouwd en wij mogen nu ook voor de kerk trouwen ! Ze maken daar geen problemen van hoor ! Als jullie dat willen kunnen julllie dat;-)
is mooi bedankt Vanessa maar dit was enig mooi en ook even waardevol en exclusief...ALLEEN GEEN FOTO's ,maar waardevolle herinneringen....in ons hart...ja de weg van ons hart moeten we volgen...Kim heeft da nu nog is gezegd,dus da moeten we doen!