Nu Online
Momenteel zijn er 613 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

vooravond van het burgelijk huwelijk

20-7-2012 20:13:42
hey toekomstige bruidjes,

Graag jullie mening,
ik zou graag de avond voordien van m'n burgelijk huwelijk bij de bruidegom blijven,en in de vroege voormiddag naar m'n ouders gaan (daar ligt de jurk,komt de kapper ,de visagiste) komen m'n bruidskinderen,helpers,zussen...
we zijn allebei gescheiden en dus kerkelijk is niet meer mogelijk,toch zijn onze ringen in Lourdes gezegend...da was heel mooi romatisch....op een zondagavond,na de kaarskesprocessie,'t was elf uur (donker) we hadden ringen ginder gekocht bij een juwelier,maar mijn man wist van niks ,ik had het in m'n ééntje geregeld dat er die avond omdat uur een pastoor kwam met twee getuigen,wij stonden daar te wachten en ja daar waren ze,moooi alleen het licht van mijn kaars en het licht van Maria in de grot.....en na de wondermoie woorden van de pastoor,zei hij en nu gaan we naar "de Gave"een (rivier)die er achter loopt,en zei gooi nu het lege doosje maar ver in het water,want ge zult het nooit meer nodig hebben...spiritueel verbonden...

Ilse

ilse
24-8-2013
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 629

Kim
4-10-2014
 Meld misbruik20-7-2012 20:19:17

Super mooi! Ik zou gewoon je hart volgen ;-) Uiteindelijk is het maar 'traditie' om bij je ouders te gaan logeren he. xxx

elke
21-9-2012
 Meld misbruik20-7-2012 20:29:56

Ik logeer ook naast mijn verloofde de avond ervoor.
Hij vertrekt 's morgens naar zijn ouders, waar op dat moment de kindjes al zijn. De kindjes blijven dus wel elders overnachten

ilse
24-8-2013
 Meld misbruik20-7-2012 20:32:00

Kim,

ik ben ervan ontroerd,want de huwelijksaankondiging het ontwerp ,dat we hebben is een groot hart met tekst "we volgen ons hart"....en wat jij zegt mooier kan het niet meer zijn!!

dankxxxx

ilse

ilse
24-8-2013
 Meld misbruik20-7-2012 20:36:42

ja Elke,

Dan doe ik da ook zo,maar ik vertrek want Paul zijn ouders wonen 160 km hiervandaan en de mijn een straat verder!

dankxxx

ilse

Kim
4-10-2014
 Meld misbruik20-7-2012 20:59:17

toevallig :-) hihi! Zie je wel xxx

vanessa

Meld misbruik20-7-2012 21:09:56

als eerst proficiat met het komend huwlijk,
Normaal kan je nog eens voor de kerk huwen hoor ! Mij toekomstige was ook al voor de kerk getrouwd en wij mogen nu ook voor de kerk trouwen !
Ze maken daar geen problemen van hoor !
Als jullie dat willen kunnen julllie dat;-)

ilse
24-8-2013
 Meld misbruik20-7-2012 21:57:53

is mooi bedankt Vanessa maar dit was enig mooi en ook even waardevol en exclusief...ALLEEN GEEN FOTO's ,maar waardevolle herinneringen....in ons hart...ja de weg van ons hart moeten we volgen...Kim heeft da nu nog is gezegd,dus da moeten we doen!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...