Terug naar overzicht
Hey EdithIk ben zelf lang op zoek geweest naar iemand die mijn haar/make-up aan huis wilde komen doen. Het leek me vooral makkelijker en tijdbesparende voor mij, terwijl je toch al zoveel te doen hebt op die dag... Hier op de site vond ik eigenlijk enkel steeds de referentie naar Looks of Versailles, maar ik vond dat nog vrij duur/ te duur. Via de dansschool waar ik en mijn partner les volgde kwam ik te weten dat iemand uit onze groep die zelfs les geeft in schoonheidszorgen dit doet (kapsels en make-up aan huis voor huwelijken) en zo ben ik bij haar geland. Ze is wel Franstalig, maar volgde Nederlandse les en verstaat mijn Frans met veel haar op. Dus dat zat wel oké :-) Ik heb een week geleden de proef gehad en het was geweldig. Ze kwam ruim op tijd en nam meer dan 4 uur om alles door te nemen. Ze begon bij mijn make-up waar ze goed geluisterd heeft naar wat ik wou en ook goed heeft gekeken wat er bij mij paste. Ook mijn partner keurde het goed (dat had ik nog op toen ik thuis kwam, want ze is bij mijn ouders langs geweest voor de proef). Daarna heeft ze meerdere kapsels getoond op mijn haar. Ze had een boek, maar mijn prenten waren voor haar zeker oké en ze is hiermee aan de slag gegaan. Toen we wisten wat we wilden ( is een gedeeltelijke opsteek geworden) heeft ze alles nu gefotografeerd zodat ze de 18de alles terug kan doen zoals doorgenomen. Geweldig gewoon zeker gezien ik de dag zelf een tijd/verplaatsing moet steken en voor dezelfde prijs als make-up/kapper in de buurt, want die zit geweldig, gediend ben! Voor mij is het een heuse opluchting en een zorg minder :-)Stuur me gerust een berichtje marietjes@hotmail.com. dan geef ik haar gegevens door. Groetjes Marieke
Hey Edith, Ik ga gewoon naar mijn vaste kapper gezien het maar 5minn stappen is. Ik heb nog geen proefkapsel gehad maar weet dat ik anders altijd heel tevreden ben. Voor opsteekkapsels is het even afwachten dus maar ik heb er precies alle vertrouwen in! Ik ga naar Heidi, kapsalon New Look in de ieperstraat in Poperinge. Mijn vriendin die vorig jaar huwde ging naar de Doornstraat, Gently. Haar haar was ook vrij mooi en bleef heel de dag goed!
Hey Silke, ik ga naar ieper voor mijn haar omdat wij nog maar pas verhuist zijn sinds februari. Maar ik weet niet of ze goed opsteekkapsels kan. Ik zal zeker die 2 noteren. Merci. Waar houden jullie het feest? Groeten
Van mijn kapster weet ik dit ook niet, daarom dat ik een proef laat doen. :-)Wij trouwen in Landhuis 't Molenhof op de Rodeberg in Westouter.Jullie al een keuze gemaakt?Groetjes
Ik moet mij haar laten doen voor trouw in september jaren 20 is het thema ik zal het. Snel zien of dat het goedgekeurd zal zijn :) Nee nog geen locatie we zullen maandagdatum gaan vastleggen ophet stadhuis en dan kan het plannen beginnen. We zijn er nog niet echt uit wat we zullen doen een avondfeest of niet. Omdat we ons dochtertje bij ons willen de hele dag. Maar we hebben nog tijd ik zou,graag een avondfeest geven iedereenkan dan eens goedlos gaan. Ah heb uw website bezocht en bericht achter gelaten. Groetjes x
ik kan je alvast helpen met haar en make-up op maat, en ik kom vanuit Berchem/Wilrijk naar je toe ik ben kapper, visagist, doe make-up en opsteekkapsels volgens gelaatsvorm en stijl, en ik kom aan huis de dag van je trouw.Ook is er een vrijblijvende proefsessie mogelijk.kijk eens op www.michelsas.be ook op deze site enkele foto's van mijn werk,Contacteer ons gerust voor vrijblijvende informatie via info@michelsas.bemet vriendelijke groeten,Michel