Terug naar overzicht
Zo een auto's kan je in bijna elke grote speelgoedwinkel vinden hoor!Je kan misschien zo een fietsje nemen die je voort kan duwen! je kan deze dan zelf versieren zoals je wilt he groetjes
Ja, zo grote autootjes wel, maar meestal moeten ze die zelf dan besturen he ? maar dit is met een afstandbediening...ik heb het nog nooit gezien....iemand wel al in een speelgoedwinkel ?
o nee, da had ik zelfs nie gezien! da heb ik inderdaad nog nooit ergens gezien nee...
kan jou niet heplen maar kan je via FB dat koppel een mailtje sturen omdat te vragen waar ze die auto vandaan hebben gehaald? Misschien kunnen ze jou wel helpen?
Maar ken dat koppel niet...kwam dat toevallig tegen... dat is geen facebook van het koppel. dusja...
Hey wij hebben zo'n prinsessen auto gekocht voor mijnman zijn petekindje. Maar dat rijdt wel op een batterij en een kindje van 9 maanden gaat nooit aan die pedalen geraken. Wij hebben deze auto bij Fun gekocht en ik denk dat die rond de € 175 kostte 4 jaar geleden. Groetjes
Kun je er aan een touwtje blikken en 'just married' aan vasthangen...Geen idee waar je het kunt vindenGroetjes