Terug naar overzicht
Of bij Ann en John Bruidsmode?
Ik ben daar vorige zaterdag geweest, bij beide zaken.Bij Koonings word je echt als prinsesje behandeld. Je ziet overal jurken maar ze nemen niet echt veel jurken mee om te passen. Na een viertal jurken wordt de verkoopster al pusherig. Dat was voor mij een echte afknapper. Precies of je daar schoenen gaat kopen! Dat was ook mijn eerste winkel die ik deed en was niet van plan om direct te kiezen. Maar ze bleef aandringen. Ze wou zelfs twee jurken aan de kant hangen en blabla :-) Het werd mij een beetje teveel. Ze zei ook dat de prijs daar beter lag als in België. Ik heb toevallig daarna een jurk hier aangedaan en die was hier 300 euro goedkoper!!Bij Ann en John ook geweest maar was beetje onpersoonlijk en superdruk. :-)Ben je al ergens geweest voor jouw jurk?
superwinkel! ik ben gisteren getrouwd en mijn kleed kwam van daar!Ik kan mij geen betere service wensen!
Mijn allereerste pasbeurt was bij Ann en John. Ik heb daar geen negatieve gevoelens bij. Was correct, niet opdringerig, prijzen waren ok. Uiteindelijk ben ik nog langs het Bruidshuis en het Bruidsparadijs (Merksem) geweest om uiteindelijk bij Jetty in Melsele te belanden. Daar heb ik gekocht. Ik zag er trouwens ook wel wat tegenop om nadien nog zeker 2 keer de rit te moeten maken tot ginder, moest ik daar mijn kleedje gekozen hebben. 't Is nu niet dat ik zoveel tijd overhou met 2 kinderen en een stressy fulltime job... Grijs, San
Ik ben nog niet gaan kijken maar heb al eens gekeken op internet welke kleedjes ik leuk vind. De merken pronovias, sweetheart en sincerity spreken me aan maar die vind ik niet echt hier bij mij in de buurt... Als ik dan moet kiezen tussen Antwerpen centrum of eindhoven rij ik toch liever naar daar maar dat is idd zo'n grote zaak waardoor ik geen idee had als de service goed is en dergelijke