Terug naar overzicht
hey Evelyn,wij trouwen daar op 21 september. Wij hebben daar al enkele feestjes gedaan, van trouw tot communiefeesten, tot babyborrels. Wij hebben nog geen opmerkingen gehad of gehoord van deze feestzaal. Het is een jong dynamisch team die alles organiseren. Ik vind de verhouding prijs/kwaliteit dik in orde.Als je es wilt proeven van hun kookkunsten, kan je de vrijdagavond altijd es gaan eten voor €50.Indien nog vragen, geef gerust een seintje.grtjs,Marcy
heyben daar nog nooit geweest maar wel al zéér goeie commentaren over gehoord Tschijnt dat ze een 2de st germain zijnen zitten al ruim 1,5 j volgeboektgroetjes
Hallo, Een maandje geleden hebben wij daar ons trouwfeest gedaan en het was piekfijn in orde! Zou zeker niet twijfelen. Qua prijs-kwaliteit is het echt goed!
Wij hebben voor Hof ter Molen gekozen en zijn dat vorige week gaan vastzetten voor 07/09/13. In september 2013 was er dan nog maar keuze uit 2 data. Tijdig zijn is dus de boodschap. Wij horen alleen maar positieve commentaren en zijn daar op voortgegaan. Nu vrijdag gaan we er eten, zodat we toch weten wat we mogen verwachten.
Dag dames,alvast bedankt voor jullie reacties.Ook wij hebben uiteindelijk Hof ter Molen vastgelegd als feestzaal, dus hou me zeker op de hoogte van jullie ervaringen!Ik hoop dat we er allemaal een super feest mogen beleven...
Wij zijn er ondertussen gaan eten en het was er waanzinnig lekker. Het is alvast een goede voorbode van wat komen moet