TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Claire
|
|
|
edith
29-6-2013
|
23-7-2012 10:23:40
Vroeg opstaan om de krullen in te doen en heel goed met lak ofzo fixeren en je kan de helft van ja haar opsteken met een mooie speld. En slapen met krulspelden is niet echt handig  of enkel je pony als je die hebt met een speld naar achter doen, of met een diadeem werken mogelijkheden genoeg. Ik zou toch proberen te zoeken achter een kapper die wel bereid is dit te doen of mss proberen voor ten laatste om 7 uur want als je op zo'n druk moet maken over je haar ben je al gestresseerd op voorhand. Good luck 
|
|
Sara
6-10-2012
|
23-7-2012 10:32:48
een zijwaartse chignon is wel mooi. Dat doe ik vaak bij mezelf voor feestjes en daar kan je heel klassiek mee gaan maar ook lekker speels met een leuke bloem. ( google voor alle opties ;-))
ik zou wel zeker veel oefenen als je het dan wilt doen omdat je toch stress gaat hebben en dan gaat het altijd een tikkeltje minder goed
|
|
debora
18-7-2014
|
23-7-2012 10:37:34
Ik heb ook lang,sluik haar en wanneer ik geen tijd heb om deze op te steken ofzo,maak ik een zijwaartse vlecht dat over men schouder naar men borsten toe valt! is zelf heel makkelijk te doen, vlecht begint nie vanboven, maar gewoon vanaf waar deze op de schouder valt!
(als je begrijpt wat ik bedoel, want is nogal een uitleg he)
|
|
|
Katrien
20-4-2013
|
23-7-2012 13:26:25
Bedankt al voor jullie tips. 'k Ga er de komende dagen zéker een aantal proberen.
@Tima: Dat van die krullen maken met keukenpapier, heb ik nog nooit gehoord! Dat is iets voor volgend weekend. Ga ik zeker ook eens proberen. Eens zien hoe lang de krullen inblijven. Als je dan 's morgens die keukenpapiertjes eruit neemt, kam je dan je haar nog eens door? Want daar gaat het bij mij vaak mis. Als ik het dan eens krul, en ik haal de kam of borstel erdoor, dan is de krul al voor 80% verdwenen...
|
|
Alessia
7-9-2012
|
23-7-2012 13:45:38
En een heel mooie strakke dikke dot? Ik heb heel veel haar en bij is de dot altijd heel dik en lijkt die heel mooi opgestoken terwijl het gewoon met een elastiek is gedaan. Tegenwoordig heb je van die speciale sokjes om heel mooie dikke dotjes te maken. Ik weet natuurlijk niet of je dat te simpel vind, maar met een mooie bloem kan dat echt wel leuk zijn en het is heek gemakkelijk. Btw. Krullen kammen? Ik heb natuurlijke krullen en die kam ik dus nooit want dat is echt verschrikkelijk... Krullen mag je nooit kammen! Dat is mijn ervaring alleszins. Groetjes!
|
|
Katrien
20-4-2013
|
23-7-2012 14:52:59
Hey Alessia, zo'n strakke dot blijft niet makkelijk zitten. M'n haar floept er altijd tussenuit.
Maar als je zelf krullen in je haar legt, ziet het er vaak echt "gemaakt" uit, hé. Krulletje naast krulletje naast krulletje... Dat vind ik ongekamd echt niet zo mooi. Bij een natuurlijke krul is dat helemaal anders (vind ik persoonlijk, hé). Maar ik ga de tip van Tima zeker eens uittesten. :-)
|
|
Carrie
13-9-2013
|
24-7-2012 14:13:42
Kijk eens op FB of youtube bij Lilith Moon. Die heeft heel duidelijke uitleg-filmpjes, met mooie, eenvoudige DIY kapsels :)
|
|
Katrien
20-4-2013
|
25-7-2012 10:26:36
Gisteren heb ik Tima haar trukje eens geprobeerd. Allemaal rolletjes gemaakt met keukenrol. En 't is wonderwel goed gelukt! Vanmorgen niet gekamd  maar met m'n vingers wat goed gelegd. En dan een speld in m'n haar zodat de helft vastzit. Ik had in totaal 13 rolletjes gemaakt. Volgende keer ga ik het eens met heel wat minder doen, en zien hoe het er dan uitziet. En nu nog afwachten of het heel de dag inblijft. Maar anders is dit zéker een goede kanshebber voor de trouw! De links die jullie doorgaven van Lilith Moon hebben me ook wel wat inspiratie gegeven voor het kapsel van m'n zus. Want ik heb beloofd van haar wat te helpen. Dus super hard bedankt iedereen! Nu enkel nog zien wat ik met het haar van m'n dochtertje doe. 
|
|
|
|
Welcome to the world of beauty!
in Leest |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
Always look at the bright (bride) side of life !!
in Rillaar |
in Lommel |
"wondermooie creaties op locatie, voor u en uw omgeving"
in Bocholt |
Bruidskapsel en make-up aan huis
in Harelbeke |
|