TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
nancy
14-9-2012
|
23-7-2012 12:33:07
Oei Sandra!!!! En dat op zo'n zonnige dag
Is inderdaad niet leuk,ben al wel blij om te lezen dat de vrijgezellen van je vantje toch meer (positieve) vorm krijgt....
Ik ben van het begin duidelijk geweest tegen mijn getuige,voor mij moet een vrijgezellen niet persé,komt er toch ene dan zijn dit de voorwaarden . Ik weet ondertussen ook dat degene die gen facebook hebben ook iets minder op de hoogte zijn maar ik ben vrij duidelijk,er bestaat ook nog altijd iets als mail of gsm en ik weet van niks,alleen dat ik om 17u moet klaarstaan en dat we eerst ergens gaan eten..Ik weet ook dat er sommige nog op niks gereageerd hebben ivm de vrijgezellen(vooral de zussen van mijn aanstaande) en ik heb tegen mijn getuige gezegd,degene die niks laten weten of ze wel of niet op de vergadering zijn ,die moet je dan ook maar geen verslag sturen. Dan moeten ze daar zelf maar moeite voor doen en anders gewoon thuisblijven.
Da's bij mij het ergste,de zussen zijden in het begin,oh trouw maar op een vrijdag dan hebben we een extra verlofdag...En als ik nu iets op facebook zet van de trouw,ze hebben nog op NIKS gereageerd. Nog van niemand van zijn kant een woord over de uitnodiging,of ze wel of niet komen,NIKS!! En da's dan familie
MAAR ik trek het mij niet aan en zeker niet op zo'n zonnige dag! Neem straks je ventje mee voor een goei terraske en na een paar cava's of wijntjes kan je er mss wat om lachen Succes!!
Groetjes!!
|
|
Alessia
7-9-2012
|
23-7-2012 12:42:09
Is idd helemaal niet leuk! Ik ben blij dat er tot nu toe geen vrijgezellen is georganiseerd voor mij. Hetgeen mijn zus zei: ik ga echt niets meer voor u organiseren, ik krijg nog niet eens mensen bijeen! Vond ik wel een smerige opmerking! Dus, voor mij hoeft het echt allemaal niet meer... Ik denk dat je tegenwoordig om een perfect lopende voorbereiding van de vrijgezellen het helemaal zelf zal moeten regelen! Troost u, ik heb ook nood aan vakantie! Ik ben het nu echt zo beu als iets en ik wil gewoon weg van alles en iedereen (behalve het ventje) om eventjes terug 'normaal' te leven!
|
|
Sandra
7-9-2012
|
23-7-2012 13:10:24
@ Nancy: oei, als ze helemaal niet reageren is het ook niet fijn...moeten ze niet mee op vrijgezelle :-) dan wordt het ook ongezellig ;-)! bij mij hebben mijn vriendinnen allemaal op tijd bevestigd, maar de organisatie laat het wat slabakken blijkbaar...en als ik van niks moest weten daarover, zou ik het niet erg vinden...maar ik merk dat ze ongerust zijn :-)! Och ja, tzal wel goed komen...hoop echt dat ik ook nog degelijke info krijg wanneer ik waar moet klaarstaan :-)!
Jaloezie denk ik...van de schoonfamilie krijg ik ook niet veel reactie hoor...en als ze iets vragen dan gaat het over het financiële, of onder welk contract we trouwen...alsof ik mijn aanstaande er wil 'inluizen'...erg!!
Ik drink straks inderdaad een goei aperitiefke :-)!!
@ Alessia: oh, is wel jammer...en geen andere vriendin die het kon organiseren? Ik heb een lijstje doorgegeven aan 2 vriendinnen (1 ervan is mijn getuige) en gevraagd of zij het wilden organiseren. Ben zeer benieuwd naar 4 augustus é...het is dus bijna zo ver :-). Of het een gezellige dag wordt, dat lees je achteraf wel hier denk ik :-). Nog een maandje werken...en dan ben ik iets meer dan 4 weken in verlof...eindelijk genieten :-)!!
groetjes!
|
|
Michele
14-9-2013
|
23-7-2012 13:17:30
hey Sandra
Probeer eens via mail een kortere versie van je eerste reactie hierboven te sturen naar uw vrijgezellencomité. Ik denk dat ze zich wel snel genoeg zullen herpakken. Iedereen wil u zonder twijfel een leuke vrijgezellen laten vieren en niemand wil je ongerust weten zijn
groetjes
Michèle
|
|
jamina
31-8-2012
|
23-7-2012 13:31:12
Hoi Sandra
Ik was ook super bang voor men vrijgezellen, bij mij kwam ook iedereen klagen en zagen tegen mij, men zus probeerde wel alles goed te doen maar kreeg langs alle kanten tegenwerking, verschrikkelijk... uiteindelijk is alles nog meegevallen... maar geloof me ik voelde me net hetzelfde als u, ik kon er ook al lang ni meer mee lachen, dacht het ergste... en uiteindelijk ja, het is een dagje dat ook snel passeert...
Het zal allemaal wel meevallen, ma zoveer te erger je verwacht, zoveel te beter het meestal wordt :-) en die mensen zijn volwassen genoeg om alles aan elkaar te vragen en u er tussen uit te laten denk ik dan, hadden men vriendinnen mij gerust gelaten had ik nooit zoveel stress gehad denk ik.
Succes!!
|
|
Sandra
7-9-2012
|
23-7-2012 13:31:23
Hoi Michèle,
Wel, ik heb vanochtend alweer een mailtje gestuurd naar het organiserende duo :-) (ben al de tel kwijtgeraak het hoeveelste dit is!) om te melden dat ik toch echt veel vragen krijg en dat ik op de duur nog ga uitvissen wat nu de plannen zijn, gezien iedereen naar MIJ stuurt ipv naar hen...en dat ik eigenlijk wel genoeg aan mijn hoofd heb met de trouw EN een drukke periode op het werk (gezien de collega's bijna allemaal verlof hebben).
Kreeg dus een droog antwoord dat ze deze week 'waarschijnlijk' de definitieve mail gingen opstellen en dat de ongerustheid dan over zal zijn...
Ale...ik hoop het van harte zene...man man!!
groetjes
|
|
Sandra
7-9-2012
|
23-7-2012 13:35:24
@Jamina: inderdaad...mochten ze niet naar mij gestuurd hebben, was ik nu relaxer geweest :-) hehe...mijn grootste bruidsmeisje (gaat ook mee, is mijn nichtje) zei wel dat het programma er leuk uitzag, maar effectief starturen en praktische zaken die belangrijk zijn...dat is nog een vraagteken... Dus, ik denk in the end dat het wel zal goedkomen...ik hoop het e!! :-) Ik vertelde bovenstaande vanmiddag aan de telefoon tegen mijn liefje en hij zei: Liefje...trek het u niet aan...amuseer u te pletter diene dag (goed georganiseerd of niet) en wij zullen hen op 7 september dan ne keer tonen hoe ze écht een prachtdag en een super feestje moeten organiseren want onze trouw gaat helemaal in orde zijn! oh, I love him so!! :-) groetjes!
|
|
jamina
31-8-2012
|
23-7-2012 13:37:36
hahaha das echt wel lief, en de waarheid waarschijnlijk ook nog!!
|
|
Sandra
7-9-2012
|
23-7-2012 13:42:19
hij kan mij altijd kalmeren :-) ik hoop toch dat het echt een goed feestje wordt ja!! we geven een huwelijksparty...dus dat moet er KNAL op zijn e
|
|
jamina
31-8-2012
|
23-7-2012 13:46:18
Aan alles te horen (of te lezen) van jij hier zegt, kan ik me niks anders inbeelden dan een super 'knal'feest... :-) ben al benieuwd naar uw verslagje!!
|
|
nancy
14-9-2012
|
23-7-2012 13:50:59
Inderdaad Sandra!! That's the spirit!! Al een chance dat we het zo getroffen hebben met onze wederhelft! Ben ook al heel benieuwd naar jou verslagje en foto's!!
Groetjes en schol hé
|
|
Sandra
7-9-2012
|
23-7-2012 13:51:32
Dat zou heel fijn zijn ja na zo een lange voorbereiding :-)!! Mercikes ;-) een verslagje komt er ZEKER...:-)
|
|
Sandra
7-9-2012
|
23-7-2012 13:52:58
Ze zeggen altijd Nancy, dat je uw man kan kiezen en de schoonmoeder (of de ganse schoonfamilie) er moet bijnemen :-)!
Merci...ne goeie mojito zou smaken...:-)!
|
|
Rebecca
27-4-2013
|
23-7-2012 16:43:35
mmm mojito :) alles komt snor Sandra en over jouw trouwfuif zou ik inderdaad niet wakker liggen, het gaat zeker knallen!
|
|
Caroline
12-5-2012
|
24-7-2012 6:26:43
op voorhand was mijn vrijgezellen een ramp, ik kreeg van iedereen opmerkingen dat mijn zus niets regelde en enkel haar zin wou doen (ze was ni mijn getuige, maar een goede vriend en die van dat meisjesgedoe niks voor hem). uiteindelijk hebben twee vriendinnen en mijn schoonzus het overgenomen en is het toch een superdag geworden ZONDER mijn zus, die heeft heel het excusenboek bovengehaald om niet mee te moeten.
|
|
Sandra
7-9-2012
|
24-7-2012 8:56:43
Ik hoop ook op een superdag...en vooral ook op informatie :-)...ze vinden het allemaal heel leuk dat ik niets weet, gezien ik normaal zelf alles onder controle heb. Het gaat er mij ook niet over dat ik wil weten wat ze gaan doen die dag...ik wil gewoon op tijd weten hoe laat ik waar moet zijn...maar dat weet ik pas volgende week vrijdagavond denk ik...
Gisteren zei mijn aanstaande dat hij ook een opdrachtje had moeten doen voor mijn vrijgezelle (zal wel een vragenlijst zijn) en hij zei dat in die eerste mail van de organisatie ook stond dat er nog mails zouden volgen naar hem...niks meer gezien zei hij...
Ik vertel het gisteren tegen mijn mama...blijkbaar moest die foto's zoeken van mij (kinder- en jeugdfoto's) en ze heeft echt haar best gedaan om toffe foto's te verzamelen...gingen ze al 2 weken geleden komen ophalen, nu liggen die foto's daar...
Ik werd echt gans ZOT!! :-)
Ik negeer het organiserende duo voorlopig :-) genoeg andere dingen te regelen zene!!
groetjes!
|
|
Sandra
7-9-2012
|
26-7-2012 10:28:56
Intussen is er een mail verzonden naar alle deelnemende dames :-) mijn organiserend duo heeft het bevestigd ;-).
Ikzelf weet nog steeds van niks...ik zal hopelijk tegen volgende vrijdag middernacht wel iets weten zeker hoe laat ik moet klaarstaan :-)!
groetjes
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|