Nu Online
Momenteel zijn er 588 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

MAKE-UP en TIARA

20-8-2004 14:52:54
Graag had ik nog een paar reacties ontvangen op mijn berichtje ivm make-up aan huis in Wilrijk(Antwerpen) op 4/9 + weet er iemand waar je een tiara (diadeem) geschikt voor huwelijk kan kopen? Alvast bedankt voor jullie hulp

Françoise
4-9-2004
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 597

Martine
10-7-2004
 Meld misbruik21-8-2004 8:49:54

Toen ik bij ICI PARIS (in Turnhout) make-up kocht, zei de verkoopster dat ze in bijberoep ook make-up aan huis verzorgde. Ze heeft mijn moeder geschminkt en het was heel mooi. Turnhout is wel wat ver, maar je kan misschien eens bij de ICI PARIS in Antwerpen navragen of een van de verkoopsters aan huis kan komen schminken.

Annelies

Meld misbruik24-8-2004 12:00:51

In Herentals is er een klein juwelenwinkeltje in de Zandstraat "Deborah Bijoux". Zij verkopen tiara's aan een héél schappelijke prijs. Alles is wel nep, maar daarom niet minder mooi.

johan
21-5-2005
 Meld misbruik20-9-2004 21:45:46

Beste Francoise,
Proficiat met jullie huwelijk. Wij trouwen volgend jaar en wonen ook in Wilrijk. Ik zit met dezelfde vragen dus als je een antwoord hebt gevonden mag je het altijd laten weten.

johan
21-5-2005
 Meld misbruik20-9-2004 21:47:37

ik schrijf blijkbaar onder de naam van mijn verloofde. Dat zal ik volgende keer nog moeten oplossen.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...