Nu Online
Momenteel zijn er 403 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

heerlijk gevoel

23-7-2012 13:47:37
hey mede-trouwers :)

Ik voel me superblij. Een van mijn zusjes is donderdag bevallen van een tweeling (zie avatar)
en ik ben meter geworden van de jongste. Ik heb ze nu al uren in mijn armen gehad en kan er niet van wegblijven.

Wat een gelukzalig gevoel...ik kan niet wachten tot ik ooit zelf mama ben

Michele
14-9-2013
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 761

Anja
10-1-2013
 Meld misbruik23-7-2012 14:25:26

Hoi Michele,

Een dikke proficiat aan de kersverse ouders en de trotse meter!

Ik ben zelf ook meter van mijn (ondertussen reeds) 7-jarig neefje. Geweldig is het, hé.

Maar zoals je zelf al aangeeft: ik ben op 01/01/2011 (...jaja...) mama geworden van ons allerliefste zoontje, en daar zijn geen woorden voor. Ik ben er zeker van dat onze trouwdag fantastisch gaat zijn, maar weet nu al dat er geen mooier moment is dan de geboorte van je kind.
Nu maar hopen dat hij zijn "taak" als ringdrager, tot een goed einde brengt!!

Groetjes,
Anja.

frida
6-2-2010
 Meld misbruik23-7-2012 15:27:59

leuk toch!!!!!

Ellen
1-9-2012
 Meld misbruik23-7-2012 16:21:37

Proficiat! Hoe heten ze?

heidi

Meld misbruik23-7-2012 18:45:11

proficiat aan de fiere meter en de trotse ouders... ooit zal je je even trots voelen over je eigen kindjes, ik ben ondertussen mama van 4jongens waarvan de jongste juist 2 maand... en een moedergevoel doet veel met een mens... ;-)

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik23-7-2012 20:04:54

Proficiat - geniet ervan! Mama worden later is fantastisch, mama zijn nog beter!

Joyce
11-5-2013
 Meld misbruik23-7-2012 20:39:26

Wat een fijn berichtje. Proficiat met het meterschap! Ben ook wel benieuwd hoe ze heten ;-) Bij ons in de familie zijn er heel wat kleine en minder kleine kinderen en ja hoor, soms kriebelt het idd... Maar 't zal toch moeten wachten tot na de trouw, anders pas ik niet meer in het trouwkleed denk ik ;-)
Geniet nog maar goed van die kleine engeltjes!

Michele
14-9-2013
 Meld misbruik24-7-2012 13:08:41

hey

De kindjes heten Elise en Aurélie. Ik ben meter van Aurélie.
't is een twee-eiige tweeling. Elise lijkt heel hard op de papa en Aurélie lijkt heel hard op de mama en toch zie je goed dat het zusjes zijn.
Het grappige is dat mijn zus ook zegt dat de kindjes wat van hun meter weghebben. Aurélie is echt een slaperke, waar je een half uur lang mee bezig bent om ze wakker te krijgen voor het eten....net als haar meter :)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...