Terug naar overzicht
Hoi Michele,Een dikke proficiat aan de kersverse ouders en de trotse meter!Ik ben zelf ook meter van mijn (ondertussen reeds) 7-jarig neefje. Geweldig is het, hé.Maar zoals je zelf al aangeeft: ik ben op 01/01/2011 (...jaja...) mama geworden van ons allerliefste zoontje, en daar zijn geen woorden voor. Ik ben er zeker van dat onze trouwdag fantastisch gaat zijn, maar weet nu al dat er geen mooier moment is dan de geboorte van je kind. Nu maar hopen dat hij zijn "taak" als ringdrager, tot een goed einde brengt!! Groetjes,Anja.
leuk toch!!!!!
Proficiat! Hoe heten ze?
proficiat aan de fiere meter en de trotse ouders... ooit zal je je even trots voelen over je eigen kindjes, ik ben ondertussen mama van 4jongens waarvan de jongste juist 2 maand... en een moedergevoel doet veel met een mens... ;-)
Proficiat - geniet ervan! Mama worden later is fantastisch, mama zijn nog beter!
Wat een fijn berichtje. Proficiat met het meterschap! Ben ook wel benieuwd hoe ze heten ;-) Bij ons in de familie zijn er heel wat kleine en minder kleine kinderen en ja hoor, soms kriebelt het idd... Maar 't zal toch moeten wachten tot na de trouw, anders pas ik niet meer in het trouwkleed denk ik ;-)Geniet nog maar goed van die kleine engeltjes!
heyDe kindjes heten Elise en Aurélie. Ik ben meter van Aurélie.'t is een twee-eiige tweeling. Elise lijkt heel hard op de papa en Aurélie lijkt heel hard op de mama en toch zie je goed dat het zusjes zijn.Het grappige is dat mijn zus ook zegt dat de kindjes wat van hun meter weghebben. Aurélie is echt een slaperke, waar je een half uur lang mee bezig bent om ze wakker te krijgen voor het eten....net als haar meter :)