Terug naar overzicht
centerparcs voucher misschien? Daar heeft groot en klein iets aan
ja ik dacht ook naar een pretpark gaan: walibi, bobbejaanland, ...
Hey hey, De getuigen zijn mijn broer en zus en mijn verloofde zijn zus. Mijn broer en zus hebben elk nog kleine kindjes (tussen 0 en 6 jaar) dus ik denk dat een pretpark nog te moeilijk gaat zijn.Ik vind het echt moeilijk! En toch wil ik graag iets geven wat ze als gezin kunnen doen/gebruiken ...Groetjes,
mmm, daar zijn ze dan inderdaad nog te klein voor!Wat ik ook leuk vind, is om ze dan nen familieshoot kado te geven.
Misschien een cadeaubon voor een familieshoot bij een plaatselijke fotograaf (indien ze dit nog niet hebben gedaan)? Ik weet niet van waar je bent, maar misschien een inkom kaart voor Plopsa Indoor, echt iets voor de kleintjes...?Groetjes,Alessia
Piep, Ik ben van Limburg, ga in Genk wonen ! :-) Oh, het is echt moeilijk hé! Fotoshoot kan ik geven aan mijn broer en zus MAAR mijn schoonzus is fotograaf (aan den andere kant! )Groetjes
jaa, maar net dan zou ze het toch is leuk vinden om aan de andere kant van de lens te staan denk ik
De bongo lazy sunday, daar staat heel veel in voor het gezin! Heb hem ook gekregen en net gebruikt :-) (je kan alle activiteiten zien op de website van bongo)
Het kan natuurlijk ook gewoon leuk zijn om iets als koppel te doen zonder de kindjes! Zeker als je kleine kinderen hebt, komt dat er vaak niet van, hoewel dat toch echt wel belangrijk is voor je relatie. Als je dan zo'n bon voor twee krijgt, ben je wel "verplicht" om zonder kindjes iets te doen en geloof me, dat doet deugd
Plopsa De Panne is wellicht te ver maar mss kaartjes voor Plopsa Indoor?