Terug naar overzicht
Ik hou van...Ik hou van appelmoesIk hou van pindakaasIk hou van chocomelEn ook van speculaas.Ik hou van poffertjesIk hou van pannenkoekIk hou van autootjesEn van mijn plaatjesboek.Ik hou van rood en geelVan groen en paars en blauwMaar 't aller-allermeesteHou ik nog steeds van jou!(Bron: Het grote versjesboek)Ik wilde graag een aangepaste versie voor mijn dochtertje in onze viering! Uiteindelijk heeft ze niet gelezen (ze wilde niet graag voorlezen en het lezen gaat ook moeizaam- eerste leerjaar dus we hebben het dan maar zo gelaten)Maar je kan het heel gemakkelijk aanpassen aan dingen die je zoontje leuk vindt!groetjes
Miljoenen woorden zijner gemaakt..om iets te kunnen zeggen.Duizenden boeken vol woorden..om iets uit te leggen.Vier woordjes los van elkaar..lijken ze heel erg klein.Maar bij elkaar in één zin kunnenze heel belangrijk zijn.Ik zeg ze jou want ik wil dat je het weet..en dat je het daarna nooit meer vergeet..Ik hou van jou..!!Deze hebben wij voor ons zoontje van 7
Wat trouwen nu precies betekentis een veelgestelde vraaghet antwoord lijkt vanzelfsprekendmaar blijft in veel gevallen vaagAlles draait vaak om die ene dagmaar die duurt slechts evenzoals je dadelijk zelf ervaren magis trouwen de start van een nieuw levenJe vormt nu samen een paar,Akkermans, mevrouw en meneerhet lijkt nog allemaal wat raarmaar tegelijkertijd is het ook een hele eerAl snel zal alles weer gewoon lijkenen kun je geen verschil met vroeger verzinnentoch zal keer op keer weer blijkengetrouwd zijn geeft een warm gevoel van binnenEr valt veel te ontdekken en te lerensamen sta je hierin sterkprobeer steeds de ander te respecterenwant het huwelijk is immers een levenswerk!
Als ik jou waswas ik niet ikmaar jouals jij mij waswas jij niet jijmaar mijmaar ik ben iken jij bent jijik ben niet van joujij bent niet van mijwij zijnniet van elkaarwij zijnvoor elkaarjij en ikik en jijwij samensamen wij
Een huwelijk is een avontuur.Een huwelijk is met open handen en met open hart klaarstaan voor elkaar.Het is vrijheid en geborgenheid.Een huwelijk is leven met het mysterie van de andere mens.Het is ‘ja’ zeggen, te pas en te onpas, in goede en in slechte tijden.Een huwelijk wordt gesloten, zegt men. Een huwelijk wordt geopend,is meer waar.Het is een groeiproces; een steeds weer opnieuw en beter proberen.Een huwelijk is niet: nu ben jij voor mij, maar nu ben ik voor jou.Het is een ontdekkingstocht naar de ander.Een huwelijk is zeggen,het leven is te groot voor een mens alleen. Het is kiezen voor samenzijn.
waw nancy, mooi!
het verhaaltje van vos en haas?
heel mooie reacties! bedankt x