TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Annelies
7-8-2010
|
24-7-2012 10:29:37
Hallo Alexandra,
Spijtig om te horen dat de zaal niet meer vrij is. Zoals ik al in het mailtje schreef hebben wij onze datum ook moeten wijzigen om de zaal te hebben.
Met Terlogt heb ik geen ervaring, maar De Kei is ook een hele mooie zaal. Of je er 150 personen inkrijgt weet ik niet. Je hebt wel de zaal en bijkomend de veranda nog... Misschien kan je best eens navragen bij de zaalverantwoordelijke. Hij/zij weet wel wat de zaal aankan.
Of er nog gelijkaardige zalen zijn in Genk of Hasselt weet ik helaas ook niet, toch zeker niet zonder catering. Je kan misschien eens vragen bij CC Hasselt... Ofwel op de gemeente zelf navraag doen of ze zalen ter beschikking hebben.
Succes!
Groetjes Annelies
|
|
Alexandra
14-9-2013
|
24-7-2012 13:11:30
Ja, ik vond het ook wel een tegenvaller. Ik dacht de hele tijd "Bwa, dat zal nog wel lukken", omdat we heel flexibel zijn qua datum, maar niet dus... En eens je je zinnen op iets hebt gezet is het moeilijk om daar terug van af te geraken he... Ik ben vroeger al een paar keer in de Kei geweest en denk dat daar zeker iets van te maken is, alleen herinner ik het me als een heel stuk kleiner dan de parochiezaal. En ik zou er toch wel een aanzienlijke dnasvloer in kwijt willen kunnen... We zullen zien, ik zal de contactpersoon eens bellen deze week. Alleszins bedankt voor je respons!
Groetjes!
|
|
sarah
17-8-2013
|
24-7-2012 13:29:50
Wij hebben OC rooierheide een dikke twee maanden terug geboekt voor 17/08/13. Ben nu zo blij dat we dat op tijd gedaan hebben zo blijkt. De Kei is ook een mooie zaal, maar geen overdekt terras. Die kan je wel heel mooi aankleden ook, dat zou onze keuze geweest zijn moest rooierheide niet meer gaan...
|
|
Alexandra
14-9-2013
|
24-7-2012 21:16:27
Ah, dus je weet wslk ook wel een pak over de Kei? Nu, ik zal overmorgen eens bellen met de contactpersoon, hopelijk daar meer geluk :-)
|
|
Kathleen
15-6-2013
|
24-7-2012 22:16:17
De Schalm in Boxberg is ook nog een zaal zonder catering en niet te duur.
|
|
Alexandra
14-9-2013
|
25-7-2012 8:17:48
Oh amai, dat ziet er (te oordelen aan het weinige beeldmateriaal op de site) ook wel een heel toffe en moderne zaal uit! Ik heb al een mailtje gestuurd naar de contactpersoon met enkele vragen, maar voorlopig lijkt het helemaal hetgeen we zoeken! Bedankt voor de tip!!
Groetjes!
|
|
Kathleen
15-6-2013
|
25-7-2012 13:17:47
Inderdaad een mooie, lichte zaal. We hebben er ook over getwijfeld, maar uiteindelijk toch een zaal met catering gekozen.
Succes ermee...
|
|
Alexandra
14-9-2013
|
26-7-2012 8:26:07
Kathleen, mag ik misschien vragen welke zaal jullie dan uiteindelijk wel gekozen hebben? Dan neem ik daar eventueel toch ook nog eens een kijkje, afhankelijk van wat het aanbod is qua catering... Bedankt, en veel succes verder met de voorbereidingen!
Alexandra
|
|
Kathleen
15-6-2013
|
26-7-2012 9:51:46
Wij hebben uiteindelijk gekozen voor het Krekelhof in Hasselt.
Ik was meteen verliefd op de zaal en denk dat ik minder stress zal hebben als er voor alles gezorgd wordt(eten, versiering,...)
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|