Terug naar overzicht
Hallo,Moet leuk zijn zo concreet al je uur te hebben. We kunnen dat pas 6 maanden op voorhand doen en de eerste krijgt het eerste uur enz. Dus weinig te kiezen en zo'n beetje gokken wanneer je gaat gaan...
Hey, ja vind ik leuk dat het al kon. Er is nog een koppel voor ons die om 11 uur trouwt. Bij ons kan je niet in de namiddag. Dus nu moeten kijken hoewe de dag vullen hè. Eerst de gastenlijst samenstellen als we offertes vragen dat we kunnen zeggen van zoveel man. Ik vind 6 maand zo laat.
Bij ons is het ook pas zes maanden op voorhand denk ik. Geen probleem volgens mij, want we wonen in een kleine gemeente, dus het moet al lukken dat er heel veel op die datum trouwen. Het uur maakt me eigenlijk niet zoveel uit, ik pas me nogal makkelijk aan en heb geen al te strikte verwachtingen van die dag: het zal sowieso leuk worden, hoe we het ook organiseren.
Proficiat. Wij trouwen ook die dag!
Proficiat! Een stapje dichterbij is altijd leuk :-)Wij trouwen een maand vroeger en hebben ook al ons uur op het stadhuis vastliggen. 11u.Heb je al een zaal gevonden? Want die zijn vaak meer dan een jaar op voorhand al volgeboekt...Veel voorbereidingsplezier nog aan iedereen ;-)Groetjes
Proficiat!! Als ik je een goede raad mag geven, ga zeker nu al op zoek naar een feestzaal. Wij verschoten er indertijd ook van maar veel zalen zijn soms al een jaar op voorhand geboekt!Veel plezier nog!!
Lindsay, we denken blijkbaar aan hetzelfde Maar goede raad kan je nooit teveel krijgen...
Haha, blijkbaar wel! Great minds think alike
Idd bedankt voor de tip. Probleem is dat we er nog niet echt uit zijn wat we juist willen van feest :s Ik ga er mijn werk moeten van maken.