Terug naar overzicht
Hoi Hoi!Ik weet niet of je een ceremoniemeester onder de hand hebt hebt genomen, maar normaal gezien regelt hij al die praktische zaken.Normaal in de stoet van auto's om naar het gemeentehuis te rijden, moet het bruidspaar als laatste zijn. En bij het naar binnen gaan is er idd het haagje, mannen en vrouwen elk langs een zijde.Hihi ik trouw over 2 dagen!Groeten
Ik dacht bij het buitengaan dat het koppel eerst ging en de suite erachter om zo mooie foto's op eventuele trapjes te kunnen maken :-)
Idd zoals Marisa zegt, maar wij doen zo'n haagje niet. Iedereen gaat ma gewoon binnen en zitten, hup :) Dat is me allemaal te formeel en volgens de regels, ik doe het nie graag volgens de regels, hoe het moet...! Het koppel gaat sowieso als laatste naar buiten. Wij voorzien rozenblaadjes die ze dan mogen gooien als we van de trap af komen!
Wij waren enkele minuten te vroeg aan't gemeentenhuis.. was nog wachten op de burgemeester, maar iedereen mocht al naar binnen. Zowel de suite als de familie en vrienden die erbij wouden zijn.Dan was de volgorde van het binnenkomen in de zaal (volgens de schepenen):de 3 bruidskindjes, ik & mijn papa, mijn ventje en zijn mama.En ja bij het buitengaan zoizo de suite en het trouwkoppel als laatste hé :-)