Terug naar overzicht
Spannend he Maika, ik trouw een dagje later dan jullie! Hopelijk is de zon van de partij! Ik begin toch ook al serieus zenuwachtig te worden :-)
Ooh spannend!!! Goed dat je praktisch rond bent met alles, probeer nog een beetje te genieten van de laatste "verloofdendagen" die jullie nog resten!!Veel succes!!!
Hey Maika,jaja, tkomt dichterbij en wij hebben nog wel wat werk voor de boeg. Beetje bij beetje komt het wel in orde, maar toch, de tijd begint te dringen. Vanavond een afspraak met de dj, morgen met de pastoor en vrijdag nog met de zaal en dan gaan we idd die laatste week in. Spannend hé!Groetjes!Ellen
Dag Maika Heb je poeder gevonden om de schieting te kunnen houden? Waar ben je dan gaan halen? Wij trouwen een week later en zijn nog voor de schieting aan het kijken. Groetjes
Hey Sarah. Ja hoor, ik heb poeder gevonden in Ardooie (ik weet niet van waar jullie zijn) De winkel heet Boudewijn Ijzerwaren ofzo ix
Bedankt voor de tip, wij zijn van de streek van Kortrijk, dus op zich niet zo heel ver moesten we nergens nog poeder vinden.