Nu Online
Momenteel zijn er 673 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bruidswinkels West-Vlaanderen

24-7-2012 20:36:48
Ik ken slechts 3 winkels in de buurt:
- La sposa - Roeselare
- Robel - Roeselare
- Scarpellini - Oostende

Waar ben jij je jurk gaan kopen (en was je tevreden van de service in de winkel)?
Kent er nog iemand andere winkels in de buurt?

Alvast bedankt!

Saar
7-9-2013
Meld misbruik

Reacties: 26 | Gelezen: 1960

Julie
30-3-2013
 Meld misbruik24-7-2012 20:43:37

ik ben naar bruidhuis ellen geweest in oostburg linea raffaelli in brugge
en morgen maak ik mijn afspraak in scarlini en ...
je hebt nog de vomac, bruidshuis steven in torhout
b.t.w ik volg even mee.... :)

Julie
30-3-2013
 Meld misbruik24-7-2012 21:20:24

Nog een vraagje, als er couture bij staat is dit dan ook duurder ??? zoals bij Robel

groetjes

Fien
8-12-2012
 Meld misbruik24-7-2012 21:24:17

ik ben bij bruidshuis ellen geweest in oostburg, heb daar onmiddelijk mijn kleedje gevonden! zeer vriendelijk, nemen tijd,...
Ik denk ook dat het zelfs goedkoper is dan bruidskledij in belgie...

sarah
13-10-2012
 Meld misbruik24-7-2012 21:30:04

https://www.facebook.com/wendy.kellens.7 niet in de buurt maar ik ben van eernegem en heb bij deze dame mijn kleed gekocht aan super prijs!!

freyja
30-6-2012
 Meld misbruik24-7-2012 21:36:30

Bruidshuis Steven in Torhout, wij kwamen van ver maar waren er zeer tevreden over. Zowel mijn kleed als mijn man zijn kostuum komen van daar en ik voelde me er meteen super op mijn gemak!

Annelies
13-10-2012
 Meld misbruik24-7-2012 21:54:36

Mijn kleedje komt van Prima Donna Deerlijk...
Prachtige winkel, goede service en erg vriendelijke mensen..
zeker een bezoekje waard, wel best op afspraak...

groetjes
Annelies

Heidi
31-8-2012
 Meld misbruik24-7-2012 22:32:21

Hallo. Mijn kleed komt van bij Cony in Maria-Aalter heel veel keuze en gekend. En das net op de grens met w-Vl. Grtjs

Silvie
8-12-2012
 Meld misbruik24-7-2012 23:24:09

Hallo. Ik heb mijn kleed gekocht bij Couture Robel en ze waren daar echt supervriendelijk. Het was ook niet duurder dan de andere winkels. Ik ben benieuwd naar de eerste pas!

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik24-7-2012 23:54:40

Ikzelf ben van Jabbeke. Ik ben gaan passen bij Linea in Brugge en was er als bruidje met een 42-44 echt niet tevreden. Ik ben ook gaan passen bij Steven in Torhout: vriendelijke dame maar de collectie van Marylise (waar ik naar op zoek was) was uitgedund naar 4 stuks. Uiteindelijk mijn kleed gekocht bij Cony in Maria-Aalter: super service en heel blij van!

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik24-7-2012 23:55:48

btw @Julie: die "couture" in de naam zegt niets over de prijs hoor - what's in a name he :)

veronique
30-6-2012
 Meld misbruik25-7-2012 7:13:35

hier ook prima donna in deerlijk, uitstekende service!!

En heel vriendelijke mensen

Saar
7-9-2013
 Meld misbruik25-7-2012 8:51:04

Het ziet er naar uit dat ik toch wat meer keuze van winkels heb dan ik dacht.
Ik ga ze eens googlen en zien welke collecties ze hebben.

katrien
15-9-2012
 Meld misbruik25-7-2012 9:09:52

Hallo Saar,
Ik ben de mijne gaan kopen bij BO couture in kortrijk (overleiestraat)
Super content!vriendelijke bediening en ze heeft tijd voor je twijfels ( ik heb alle modellen mogen passen omdat ik niet wist welk model me het beste ging) en de prijzen varieren daar van goedkope naar duurdere....

grtjs
katrien

Titia
28-7-2012
 Meld misbruik25-7-2012 12:25:27

Hey Saar,

Mijn trouw is zaterdag en kleedje komt van La Sposa!!

alleen maar lof over deze winkel. SUPER service, rustige sfeer in de winkel, je mag oneindig veel kleedjes passen. Niets is teveel voor hen en mensen men kennis van het vak :)

Dus voor mij scoren zij een 10/10 :)

Groetjes en succes!!!

Fleur
7-12-2012
 Meld misbruik25-7-2012 16:50:51

Ik ben ook bij Robel geweest, super vriendelijk heb wel zeker 12 kleedjes gepast en ze hebben er geen probleem van gemaakt. Veel succes!

Julie
30-3-2013
 Meld misbruik25-7-2012 20:06:59

vrijdag naar steven in torhout en robel , ik hou jullie op de hoogte en oja zaterdag naar scarpellini! Ik word een tikkeltje ongeduldig en zit te wachten op mijn waaauwww gevoel

Daphné
21-9-2012
 Meld misbruik25-7-2012 22:31:44

Ik heb maar één winkel gedaan en dat is Scarpelini...Ik was zeer content over de service! Was direct op mijn gemak en niets was hen te veel!! Binnenkort moet ik terug voor mijn eerste pas! Spannend :)

Shibby
3-8-2012
 Meld misbruik25-7-2012 22:41:22

De Vomac in Oostkamp => kom je hier op het forum wat minder tegen, maar is toch ook een hele bekende winkel. Ik heb er zelf mijn trouwkleed niet gekocht (ik ben naar La Sposa Outlet geweest), maar we hebben er wel de suitekleren gekocht voor mijn mama en zussen. Ze waren er echt heel vriendelijk en behulpzaam. Mijn schoonfamilie is allemaal bij Cony in Maria-Aalter geweest en zij zijn ook heel enthousiast :)

tima
8-9-2012
 Meld misbruik25-7-2012 23:51:15

azurro in oostende heb je ook en sinds er wat personeel switch is geweest zijn ze nu wel vriendelijk mijn stiefmoeder en schoonmoeder hebben van daar hun kleedje en waren zeer tevreden . stiefmoeder had 1st een blauw handtasje gekocht maar vond geen schoenen voor der bij ze heeft het zonder probleem mogen wisselen voor een grijs exemplaar

tima
8-9-2012
 Meld misbruik25-7-2012 23:57:52

ohja is was tevreden van de service in scarpelini , robel (+++++) , bo couture en steven . van lasposa denk ik dat ik gewoon een verkoopster had waar ik geen klik mee had of ze heeft me misbegrepen pas op ik heb ook meer dan 12 kleedjes gepast maar toe ze weer met een ian stuart afkwam en nog een linea raf terwijl ik deze 2 merken speciefiek njet heb gezegd was voor mij de maat vol en ben ik weg gegaan . toen ik naar buiten ging stind daar een bruidje in een schitterende sottero jurk zei ik zie hoe mooi waarom heb ik niet zoiets aanhad het antwoord was er zijn hier meer dan 300 jurken je kan ze nie allemaal passen (ja als je me 5 ian stuarts laat passen ) niewaar ik niet durfde maar ik had veel zin om een nieuwe afspraak te maken en een andere verkoopster te nemen want ik dacht echt dat ik daar mijn jurk ging vinden (al de merken dat ik zo mooi vind hebben ze daar ) . Dus ben ik in de moed der wanhoop naar aalst getrokken en daar heb ik wel mijn droom sottero gevonden enkel jammer dat ik telkens die afstand nu moet afleggen als het goed gaat moet ik nog 2 x naar aalst

Charlotte
6-7-2012
 Meld misbruik26-7-2012 11:18:56

Hey!

Mijn kleedje kwam van Bruidshuis Steven in torhout en ik was zeer tevreden over de service hoor! Ik ben ervoor ook naar Vomac (oostkamp), Bruidshuis Ellen (oostburg) 2x geweest! Ik had m'n jurk gezien op de site van marylise en ik was meteen verkocht in vomac konden ze hem bestellen maar dan moest ik hem kopen! In bruidshuis steven wilde ze hem direct bestellen zonder koopverplichting en ze vertelde me al direct de prijs en in welke stoffen je hem kon krijgen ik was echt tevreden over de service en vriendelijkheid!

Veel succes in je zoektocht!

Groetjes

Julie
30-3-2013
 Meld misbruik27-7-2012 18:55:35

Hallo,

zoals beloofd kom ik mijn ervaring delen. Ik ben super tevreden van bruidhuis steven ze maken tijd voor je en doen de retouches zelf en ik heb daar dus mijn droom jurk gevonden! het word een ladyburd maar we behouden enkel de buste en de rest van het kleed word aangepast met andere stof, drappages, echt super!!!! en dit voor nog geen 1300 euro met retouches en alles inbegrepen!

Leen
16-2-2013
 Meld misbruik27-7-2012 20:56:57

Ik ben naar bruidshuis Steven en naar Cony in Aalter geweest. In bruidhuis Steven vond ik het wat rommelig en moest ik bijbetalen voor retouches. Bij Cony was dezelfde jurk (die ik uiteindelijk heb gekozen) goedkoper EN zijn de retouches gratis...ik ben dus enorm tevreden van Cony :-)

freyja
30-6-2012
 Meld misbruik27-7-2012 21:54:00

@Leen: Bizar dat jij bij bruidshuis Steven zou moeten betalen voor de retouches. Bij mij waren alle retouches, en zelfs regelrechte veranderingen aan de jurk, gratis. En zo te zien bij Julie hierboven ook. En bij Steven was het zo'n 300€ goedkoper voor dezelfde jurk als waar ik eerst was gaan kijken.
@Julie: Super dat je je droomjurk gevonden hebt! Ladybird rules!

Julie
30-3-2013
 Meld misbruik27-7-2012 23:56:44

inderdaad ze zeiden in de winkel zelf dat verkorten, halterbandje innemen van de jurk gratis was

tessa
12-12-2012
 Meld misbruik28-7-2012 22:36:56

Hey,
Ik ben in robel geweest en iets minder content van. Ook in bruidshuis ellen geweest en heel tevreden over. Maar men kleedje komt van scarpellini ook heel tevreden over .
Groetjes Tessa

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info