Nu Online
Momenteel zijn er 470 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

liedje in kerk

6-9-2006 16:09:58
Hallo meisjes,

Ik zou graag in de kerk zelf een liedje zingen voor mijn 'man'i.p.v. een tekst voor te lezen. Heeft iemand van jullie een idee welk liedje hiervoor geschikt zou kunnen zijn? Ikzelf had gedacht aan 'Altijd heb ik je lief' maar vind het eigenlijk te traag. Ideeën zijn dus altijd welkom.
Bedankt,
Inge

inge
12-8-2006
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 837

Veerle
15-9-2007
 Meld misbruik6-9-2006 20:05:50

Amai, ik moet je bewonderen voor 't feit dat je dat ziet zitten op die dag. Ikzelf zie me dat niet doen, al zing ik ook graag, maar ik zou me veel te zenuwachtig maken om net op mijn huwelijk zelf te zingen... Parce que c'est toi van Axelle Red vind ik een heel mooi liedje, maar das ook wel een traag hoor! veel succes en laat je weten wat je uiteindelijk zal kiezen!? Wanneer trouwen jullie?
Veerle

inge
12-8-2006
 Meld misbruik7-9-2006 16:02:50

Dag Veerle,
Ik hoop ook dat de zenuwen me geen parten gaan spelen natuurlijk. Maar een vriend en vriendin van mij zingen de andere liedjes in onze viering. Met hen heb ik afgesproken dat als ik voel dat het op die moment niet gaat lukken, ik teken doe aan hen dat ze het liedje zelf zingen. Natuurlijk is het voor mijn vriend een verrassing, niemand weet ervan. Anders denk ik ook dat mensen zich gaan focussen op dit moment.
Parce que c'est toi is inderdaad heel mooi, bedankt voor de tip. Wij trouwen op 16 december, en jullie?
Groetjes,
Inge

Annemie

Meld misbruik7-9-2006 21:40:05

Hallo,

Just a perfect day, is ook een mooi lied, of Ik heb je lief van Paul de Leeuw.
Ik ben zelf niet getrouwd, en dat zal voorlopig ook niet gebeuren, maar ik zing regelmatig trouwmissen met mijn broer. Ik heb dus al heel wat bruiden en bruidegommen zien passeren!

Groetjes

Annemie

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...