Terug naar overzicht
Amai, ik moet je bewonderen voor 't feit dat je dat ziet zitten op die dag. Ikzelf zie me dat niet doen, al zing ik ook graag, maar ik zou me veel te zenuwachtig maken om net op mijn huwelijk zelf te zingen... Parce que c'est toi van Axelle Red vind ik een heel mooi liedje, maar das ook wel een traag hoor! veel succes en laat je weten wat je uiteindelijk zal kiezen!? Wanneer trouwen jullie?Veerle
Dag Veerle,Ik hoop ook dat de zenuwen me geen parten gaan spelen natuurlijk. Maar een vriend en vriendin van mij zingen de andere liedjes in onze viering. Met hen heb ik afgesproken dat als ik voel dat het op die moment niet gaat lukken, ik teken doe aan hen dat ze het liedje zelf zingen. Natuurlijk is het voor mijn vriend een verrassing, niemand weet ervan. Anders denk ik ook dat mensen zich gaan focussen op dit moment. Parce que c'est toi is inderdaad heel mooi, bedankt voor de tip. Wij trouwen op 16 december, en jullie?Groetjes,Inge
Hallo,Just a perfect day, is ook een mooi lied, of Ik heb je lief van Paul de Leeuw.Ik ben zelf niet getrouwd, en dat zal voorlopig ook niet gebeuren, maar ik zing regelmatig trouwmissen met mijn broer. Ik heb dus al heel wat bruiden en bruidegommen zien passeren!GroetjesAnnemie