Terug naar overzicht
Hoi,Ik wil het clipje zeker zien! Ben beniewd. . :)
Proficiat met jullie huwelijk! Ik ben wel benieuwd naar het clipje hoor! Groetjes, Alessia.
Okay, dit is de linkhttp://www.youtube.com/watch?v=i1ipp3U2QzQ&feature=...
Dikke proficiat,naar mij mag je het ook altijd sturen hoor,altijd benieuwd naar de jurk ;) veel geluk en liefde samen!!!! grtjsEllenEllen@van-laer.be
Super leuke clip! Een dikke proficiat en geniet nog maar lang na!!
oooh super mooi allemaal. leuk kleed en toffe schoenen ( van waar komen de schoenen?)
Proficiat!!Heel leuk dat clipje...romantisch!Jullie zagen er stralend uit...mooi kleedje!!groetjes
Mooi filmpje!Proficiat en geniet er nog van!
Hey Sofie,Leuk filmpje!Zag er mij een superdagje uit!Jullie straalden! Leuk kleed trouwens!Céline ging ook eerst mijn make up verzorgen maar ze kreeg vorige week te horen dat ze net die dag op stage moet voor haar opleiding voetverzorging en haar leerkracht liet duidelijk blijken dat ze het zou appreciëren moest ze er niet zijn... dus heb ik mijn zoektoch verder moeten zetten... Jammer, vond het net leuk dat het een oude schoolvriendin was! En zeker jammer nu ik zie hoe mooi jouw make up wel was! Hehe!
Fantastisch!!! Een dikke proficiat!
Mooi !
De schoenen komen van scarpetta d'oro in roeselare, maar je kunt ze waarschijnlijk overal krijgen. Zat gewoon in de collectie van brako van dit jaar. groetjes
proficiat !! ook van woumen ? als ik me niet vergis is jouw man nog klant geweest bij ons in de fitness (jump) zo grappig om hem hier nu op te zien