Terug naar overzicht
Dag Sarah,mss niet zo origineel maar wij hebben een balpen laten graveren met " wil je mijn getuige zijn op ( datum)"groetjes
Wij hadden allebei een fotopuzzel gemaakt met daarop de vraag om onze getuige te willen zijn :) Misschien een stomme manier, maar zij vonden het allesinds wel leuk :pNog veel succes!
Hallo Sarah,Ik heb ook een parker pen ( in een mooi doosje gekregen)laten graveren met opschrift: getuige, onze naam en datum trouwZij vonden dit super ook omdat het eventjes onduidelijk was (waarom krijg ik nu een pen?) tot ze het opschrift lazen.... :-)grtjs
Ik heb mijn bruidsmeisje gevraagd met een kaartje en als tekst een 'vacature'...Je kan dit ook aanpassen naar getuige uiteraard...Ik zal je de tekst even doorsturen via privé berichtje!groetjes
Wij hebben ook gewerkt met een vacature. Als je je mailadres doorgeeft, stuur ik het onze eens door.Groetjes
wij hebben ze uitgenodigd om nog eens te gaan eten, zonder dat ze het van elkaar wisten, en hebben ze toen chocolade gegeven, en in het doosje zat een briefje: "Wil je mijn getuige zijn?"We gingen het eerst bij het dessert doen, maar hebben het dan toch maar voor we ons eten kregen afgegeven, we konden niet wachten en zo konden we heel de 'diner' over de trouw praten, en het was een super leuke avond, met allemaal wilde plannen (toen nog maar net verloofd, 1.5jaar voor de trouw zelf)
Wij hadden een gedichtje gemaakt met een foto van mij en mijn verloofde als achtergrond en dit in een fotokader gestoken. Met Kerstmis hebben we het dan afgegeven als 'extra' kadootje en ze vonden het allebei heel leuk :)!
Dag Sarah, ik geef mijn 2 vriendinnen een koffertje (de boekentasjes van vroeger) met hun naam op. Binnenin een kaartje met de vraag of ze mijn getuigen willen zijn. (http://www.moekies.com/kinderkoffertje-met-naam). Mijn vriend gaf zijn getuigen een metalen parking plaat van Landrover (http://www.landrover.com/content/be/flemish/lr-gear/lr-gear-en-2011) vermits deze daar heel veel mee bezig is. Dus misschien kan je wel iets kopen waar ze echt mee bezig zijn of wat ze echt leuk vinden. Veel succes ermee!
Merciekes voor de vele reacties .Goh er is zoveel he voor je getuigen te vragen ..Ik had nog iets van iemand gehoord .Die hadden de label van een wijnfles gepersonaliseerd en zo gevraagd of ze de getuigen wouden zijn .Vind ik ook wel leuk !! :-)We hebben nog wel effkes tijd :-)Of moet je dat veel op voorhad vragen ? xx
Je hebt inderdaad nog tijd hé! Je moet je getuigen hebben tegen dat je de ondertrouw in de gemeente gaat doen (zo'n 6 weken op voorhand). Je vraagt hen wel best tijdig zodat ze weten dat ze in de suite meelopen en ze hun outfit kunnen kiezen :)
Wij gaan onze getuigen een chocoladeletter G geven met een mooi kaartje erbij met volgende tekst: Een chocoladeletter G,Je zal denken “Wat ben ik daar nu mee”De “G” van (naam)Van Grappig, Guitig, Geweldig of nog iets anders misschien…Voordat wij op 1 juni 2013 kunnen trouwen moet er veel geregeld zijn.Niet alleen een locatie en een jurk, een hapje eten is ook wel fijn.Maar eigenlijk is dat bijzaak, de ceremonie is waar het omgaat,De reden dat je samen voor die ambtenaar staat.Natuurlijk hebben wij met ons Ja-woord de belangrijkste taak,Maar zonder getuige is dat een verloren zaak.Een getuige gelooft in het huwelijk en zal er stiekem over waken.Het zetten van de handtekening is dan ook een van de belangrijkste taken!Voor deze functie vraag je niet zomaar iemand,Met je getuige heb je een speciale band.Vandaar dat ik jou nu wil vragen:Lieve (naam), Wil jij mijn Getuige zijn?En dan maar hopen dat ze JA zeggen he ;-)Ik heb dit idee ook van dit forum gehaald denk ik :-)Hopelijk heb je er wat aan.Wij gaan het in 1 van de komende weken vragen dus zo'n jaar op voorhand bij ons.Maar dat kies je helemaal zelf natuurlijk.groetjes
Een chocoladeletter G,Je zal denken “Wat ben ik daar nu mee”De “G” van (naam)Van Grappig, Guitig, Geweldig of nog iets anders misschien…Voordat wij op 1 juni 2013 kunnen trouwen moet er veel geregeld zijn.Niet alleen een locatie en een jurk, een hapje eten is ook wel fijn.Maar eigenlijk is dat bijzaak, de ceremonie is waar het omgaat,De reden dat je samen voor die ambtenaar staat.Natuurlijk hebben wij met ons Ja-woord de belangrijkste taak,Maar zonder getuige is dat een verloren zaak.Een getuige gelooft in het huwelijk en zal er stiekem over waken.Het zetten van de handtekening is dan ook een van de belangrijkste taken!Voor deze functie vraag je niet zomaar iemand,Met je getuige heb je een speciale band.Vandaar dat ik jou nu wil vragen:Lieve (naam), Wil jij mijn Getuige zijn?En dan maar hopen dat ze JA zeggen he ;-)Ik heb dit idee ook van dit forum gehaald denk ik :-)Hopelijk heb je er wat aan.Wij gaan het in 1 van de komende weken vragen dus zo'n jaar op voorhand bij ons.Maar dat kies je helemaal zelf natuurlijk.groetjes
Ik had voor mijn twee getuigen (vriendinnen) een 'mini-bruidsboeket' laten maken met daar een kaartje aan waarop ik de vraag stelde. Mijn vriend heeft de zijne gevraagd aan de hand van een vacature.Op beide leuke reacties gekregen :).Succes!
Ik had voor me getuigen manchet knopen gekocht met best man erop ! Succes :)
Echt heeel leuk Vanessa ! :)