TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Jessie
20-7-2013
|
25-7-2012 9:06:30
Goeie vraag! Zou ik zelf eigenlijk ook niet weten... Ik volg even mee!
|
|
Inge
23-5-2009
|
25-7-2012 9:13:18
Doe zoals jullie willen!
|
|
Jolien
4-8-2012
|
25-7-2012 9:30:38
Hey,
Wij gebruiken dat liedje ook en we nemen het bij het binnenkomen van de kerk! Bij het buiten gaan gebruiken wij Noordkaap - Ik hou van u! Maar je kan het ook voor de beide momenten gebruiken, binnenkomen en buiten gaan of zoals Inge zegt, doe zoals jullie willen! Alles kan!!
|
|
maika
3-8-2012
|
25-7-2012 9:32:29
Hallo, wij gebruiken het bij binnenkomen van vader en bruid
|
|
Michele
14-9-2013
|
25-7-2012 9:34:46
hey
ik heb jaren bij verschillende koren gezongen en een paar trouwmissen gedaan. Wij deden dat altijd bij het buitengaan omdat het zo heerlijk bombastisch en vrolijk klinkt. Vooral op het orgel geeft dat een overweldigend gevoel waarbij iedereen spontaan de tranen in de ogen krijgt.
groetjes
Michèle
|
|
Sanne
11-8-2012
|
25-7-2012 10:19:20
wij gebruiken dat op het einde om naar buiten te gaan. De wedding march wordt heel vaak ook verward met de bridal march van dezelfde componist en daar komen mensen heel vaak op binnen. Ik denk dat je het voor beide kan gebruiken.
|
|
Katrien
23-6-2012
|
25-7-2012 10:20:02
Hey Tom (of Lien :D)
Ik ben altijd gigantische fan geweest van de wedding march van Mendelssohn (stond zelfs op mn I-pod :D) en toen ik voor onze trouwmis de muziek ging bespreken met de violist en orgelist die de muziek verzorgden, wist ik maar 1 ding zeker: ik moest en zou binnenkomen op Mendelssohn.
Die hebben het mij echter afgeraden -als experts in klassieke muziek- om exact dezelfde redenen als Michele hierboven aanhaalt.
Daarom is de suite bij ons de kerk binnengekomen op 'Arrival of the queen of Sheba' van Handel en ik op de bruidsmars van Wagner. Bij het buitengaan werd dan Mendelssohn gespeeld, heeeeeel erg overweldigend en omdat de orgelist ''alles open zette'' kon je ze zelfs nog horen spelen op het kerkplein.
Maar als je perse wil binnenkomen op Mendelssohn's Wedding March, dan zeg ik ''Weg met de traditie en gewoon doen!'' Remember, It's your day!
Lieve groetjes
|
|
Elisabeth
29-9-2012
|
25-7-2012 12:24:29
Hoi! Ik ben het eens met Katrien dat je gewoon je eigen ding moet doen, maar vind ook dat de Wedding March van Mendelsohn beter past voor uittrede (wij laten die dan spelen) en die van Wagner meer voor intrede. Laat osn weten wat het geworden is :-)
|
|
Sophie
18-8-2012
|
25-7-2012 17:51:24
Hallo!
wij nemen deze ook bij het uittrede, en als intrede heb ik de March van Prince of Denmark (van Clarcke).
groetjes!
|
|
ilse
24-8-2013
|
10-11-2012 14:24:38
WIJ NEMEN...als intrede (we hebben een instrumentaal familie) trompetten,dwarsfluiten,harp,piano en doedelzak...
bij het intrede nemen we :"amazing grace"
en uittrede: "il silensio"
groetjes
|
|
Tom
25-8-2012
|
4-12-2012 9:32:01
En het is de volgende muziekkeuze geworden
Intrede (bruidegom) The best is yet to come (gewaagd é) intrede bruid Wagners bridal march Live zang van chiromakkers Have a little faith in me tweede tussenzang Altijd heb ik je Lief Clouseau ondertekening register Next to me Sandé Emeli Groet aan het koppel; You are the reason Sara en koen, Zonder jou erik Mesie, Up where we belong, cocker, Zie me graag clouseau, Youll be in my heart Phill collins Communie; Heaven Do, Nothing's gonna change my love 4 you, Kiss from a rose, Wat zie ik je graag van Mozaiek en eternal Flame Uitrede Was de wedding march
Groetjes Tom
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
De romantische toets voor jullie huwelijk!
in |
Gevarieerd aanbod aan zangers, zangeressen & muzikanten te boeken in duo, trio of band
in Ternat |
Bijzondere muziek voor die bijzondere dag
in Antwerpen |
LIVE MUZIEK OP JE HUWELIJKSVIERING – BRUILOFT – RECEPTIE – TROUWFEEST
in Burcht |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Lillee's Land
in Tienen |
De muzikale toets voor jullie perfecte dag!
in Gentbrugge |
De perfecte noot voor uw mooiste dag!
in Heusden |
Prachtige, ontroerende zang voor uw onvergetelijk moment
in Dendermonde |
stijlvolle muziek voor uw huwelijk
in berlare |
Er zit muziek in jullie dag ...
in Zwalm |
|