Terug naar overzicht
Hallo,Wij zijn in hotel the annabel in phpos geweest, is een super hotel en zeer lekker eten!Cyprus is wel tamelijk duur en warm, maar dat maakt het wel leuk 's avonds voor romantische avonden!Wij gaan in de kerstvakantie naar Mauritius en dan is het daar hoog seizoen, dus dat kan ik u daarna wel vertellen.Cyprus vind ik zeker een aanrader, vriendelijk mensen, lekker eten, mooie hotels, ... Wij gaan zeker nog eens terug!Groetjes,Karen22.12.2006
wij zijn ook al naar cyprus geweest, tegen paphos. Het is er warm in juli, maar dat valt wel mee omdat er altijd wel een zeebries is. Het hotel was St George (met jetair). We waren er echt zeer tevreden over, we hadden wel een appartement in het 2de deel van het hotel (hotel zelf was volboekt) dat was nog beter dan het eigenlijke hotel: veel meer ruimte op de kamer, een keuken en zitruimte erbij, het zwembad is apart en veel rustiger, het restaurant is ook veel kalmer. En je mag steeds naar het hotel zelf gaan voor alle faciliteiten of daar eens te gaan eten!veel pleziergroetjesNele19/05/07
Bedankt voor jullie reacties!Karen ik hoor zeker graag wat jullie van mauritius vinden, mijn emailadres: schoonbaertvanessa@hotmail.comwe zijn echt aan het twijfelen, beiden zijn zeker niet goedkoop maar we willen echt een onvergetelijke huwelijksreis. Jij zal de beide kunnen vergelijken dus laat me zeker iets weten!Groeten,Vanessa en Miguel14/07/2007
Hey Karen, Kan je mij ook iets laten weten, want ik dacht onder andere ook aan Mauritius?Sissi.gevaert@pandora.beAlvast bedankt!!!Groetjes, Sissi