Nu Online
Momenteel zijn er 706 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Notelaarshof

25-7-2012 10:27:57
Dag bruidjes!

Wij zijn gisteren info gaan vragen in het Notelaarshof. Leken mij heel hartelijke mensen.
We waren meteen verkocht aan de locatie, maar we twijfelen toch nog.
Bij andere zalen waar we al geweest zijn zit drank bij receptie in de prijs inbegrepen, daar is dat nog apart te verrekenen.
De eigenares leek het niet zo te hebben voor desserten, maar wij hebben het niet voor kaas of sandwichkes voor het avondfeest. Als er iets is wat ik echt niet leuk vind dat is het zweterige kaas. Dan liever een uitgelopen chocomousse om het even cru te stellen.
Op de foto's die ze toonde lijken het mij ook allemaal de standaarddesserten: chocomousse, tiramisu, bresilienne taart, pannenkoeken. En die eersten dan in zo'n grote kom waar iedereen uit schept... vind ik iets minder smakelijk.
Heb vooral wat schrik dat het "te gewoon" zou zijn (Samen met die hoedjes die het personeel draagt wordt het precies ook zo wat "boerenbruiloft" en dat willen we nu ook weer niet), en dat de prijs nog gaat stijgen omdat je niet op voorhand weet hoeveel drank bij receptie etc. gaat kosten.

Heeft iemand hier ervaring mee?

Jessie
20-7-2013
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 1501

kat
8-9-2012
 Meld misbruik25-7-2012 12:58:31

Hey Jessie,

We houden ons trouwfeest daar...hadden al veel goede commentaren gehoord van kennissen die daar al een brunche gedaan hadden en die waren zeer tevreden. Bij ons eerste bezoek aan de zaal werden we vriendelijk ontvangen en veel uitleg gekregen over alles. Hebben een paar maand geleden onze menu besproken ( we geven een trio van voorgerechten, soep, bbq en dessertenbuffet) maar alles wat je vraagt kan geregeld worden. Zij stelde enkele soepen voor maar mijn vriend had iets anders in gedachten en was zeker geen probleem...dus gewoon even bespreken wat je juist wilt denk ik.
Hebben begin deze maand dan ook een brunch daar gedaan en het was supergoed en vriendelijke bediening en niks opgedrongen.
Het is inderdaad mss wat minder dat je op voorhand de exacte prijs niet weet maar de prijs van je menu weet je wel op voorhand en ja drank..hangt ook veel af van het weer...
Veel succes nog met je zoektoch!

cindy
1-9-2012
 Meld misbruik25-7-2012 19:43:13

hallo jessie
wij houden ons trouwfeest daar op 1 september en vinden de service goed we hebben voor het luxe buffet gekozen en ze heeft een paar dingen voorgesteld die we goed vonden en een paar dingen die wij wouden en dat is geen enkel probleem we hebben ook een dessertenbuffet en s'avonds nog broodjes en kaas en daar heeft ze zelf gezegd dat als we 100 mensen hebben geen broodjes voor 100 man moeten nemen dat je de prijs niet exact weet is spijtig maar wij hebben zalen gehad waar de prijs zonder btw ,zonder drank en zonder personeelskosten dus dat was onmiddelijk een nee
veel succes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info