Hallo Bruidjes,
Ondertussen ben ik al 46dagen getrouwd, maar heb nog steeds mijn verslag van de dag niet af. Ik wil jullie wel laten meegenieten door mijn foto's te tonen en enkele tips of ervaringen te delen. Het was een prachtige dag!!!!
Hopelijk zijn jullie er iets mee!
Foto's;
http://www.melissamilis.com/yes-we-do/ester-wesley/
Fotografie; Melissa Milis uit Westerlo (de perfecte fotografe; vriendelijk, op de achtergrond met prachtig oog voor details)
Fotolocaties; Station in Olen + café aan dit stationBruidskleed; Pronovias Abaco
Bruidswinkel; Koonings in Deurne NL (heel goede ervaring hiermee, ook juwelen en sluier komen hiervan)
Schoenen; Van Loock in Zandhoven
Vervoer; Retro in Hoboken
Trouwringen; Bart Rensen in Breda NL (heeft een bijpassende ring voor mijn man gemaakt op basis van een ring die ik wou)
Feestzaal; Daemshof in Noorderwijk (heel professioneel, perfect voor feesten van 80-130pers, zalig eten!)
Intredelied in zaal; Let's Go - Calvin Harris
Openingsdans; What a difference a day makes - Dinah Washington
Tafelindeling; treintickets naar verschillende locaties
Ervaringen;
- Ik heb mijn jurk 1.5jaar voor mijn trouwdatum gekocht; laat je niet afschrikken door verkoopsters die vinden dat het te vroeg is!
- Tracht twee weken voor je huwelijk alles afgewerkt te hebben.
- Zeg ook tegen mensen wat je graag zou willen dat er al dan niet gebeurt (vb. ik wou graag veel mensen in de kerk en heb dit dan ook vaak laten vallen --> er was bijna 100personen aanwezig)
- Zorg voor verrassingen op de dag zelf (bruidegom die ontbijt aan huis krijgt, bruidskindjes waar niemand van wist)
- Doe je zin!
Als jullie vragen hebben, laat je maar iets weten en dan help ik graag!
Geniet er nog van,
Ester