Terug naar overzicht
De Maekelhoeve, sjiek! Daar zijn we ook gaan horen, maar wij hebben uiteindelijk voor een andere zaal gekozen. Dat was nu wel de zaal die al het meest geboekt was van de zes zalen die wij gezien hebben. Heel populair voor trouwfeesten.
super! je kan er er niet vroeg genoeg aan beginnen! geniet van al die voorbereidingen, ik vind het super om het allemaal te organiseren en ook hier veel ideetjes op te doen! Heb al heel wat via deze site gevonden! Veel plezier en voorbereidingsgenot!groetjes
Hey AnnelynProficiat met de verloving en welkom op het forum ;).Ik ben hier ook al enkele maandjes aan het rondneuzen en wij trouwen ook pas volgende zomer. 'k Heb al een massa ideetjes opgedaan en weet al min of meer wat ik allemaal wil, maar net als jullie is bij ons ook nog maar enkel de zaal vastgelegd. En het gemeentehuis..:). Dus de eerste stapjes zijn gezet! Geniet er nog van! xKaren
Eerst en vooral proficiat met jullie verloving.Laatst zijn we ook naar een trouwfeest geweest in de maekelhoeve, het was gewoon af. echt waar. het bruidskoppel zelf was er ook heel tevreden van.Wij hadden warm en koud buffet en het was zeer lekker en uitgebreid. het dessertenbuffet was ENORM en heerlijk.Goede keuze.Wij hebben die zaal niet gekozen omdat het qua afstand voor de meesten redelijk ver is. Wij zijn van Mol en hebben gekozen voor De Ganzerik in Geel. Soms wat twijfels over (nonchalantie van de eigenaar), maar ik ben er wel zeker van dat het uiteindelijk goed komt. ik ben nu eenmaal ook een beetje te perfectionistisch en heb graag snel antwoord ;-/
Proficiat en welkom in het clubje der bridezilla's ;-) hihi...De zaal is een zeer belangrijk vinkje hoor!! En je kan er idd niet vroeg genoeg bijzijn!Geniet van alle voorbereidingen en ook al lijkt het nu nog ver weg...het gaat SNEL!!groetjes en succes!Sandra
Het is heel fijn om te lezen dat jullie allemaal zo betrokken zijn! Ik ga hier nog veel kunnen leren en hopelijk binnenkort nog wat vinkjes zetten =) Veel succes nog!
Wij zijn ook gaan kijken in de maekelhoeve, maar was voor onze portemonnee net iets te duur :-). Maar ik ben er zeker van dat dit een zeer goede zaal is en dat het een zeer leuk feest gaat worden.
Welkom Annelyn - geniet van de voorbereidingen!
Proficiat met de verloving!Wij zijn verloofd begin dit jaar bij zonsondergang op een cruiseboot voor het strand van Mexico.Ook onze trouw vindt volgend jaar plaats op 25.5.2013.Wij hadden ook gemerkt dat de zalen vlug bezet zijn. We wilden eigen 20.4.2013, maar deze datum was dus al bezet.Bij ons ligt de zaal, de kerk en de bruidskindjes. Verder nog niets.We zijn nu volop op zoek naar een betaalbare fotograaf. En dit weekend en de komende 2 weekends erna ga ik bruidskleed shoppen :-)