Terug naar overzicht
Hallo Merlienke!18/08 ook voor ons DE dag! :-) Spannend hé! :-) Wij hebben inderdaad voor de suite een liedje en een apart liedje voor de mijn papa en ik. Als het een langer liedje is, kan je volgens mij even goed 1 liedje doen hoor, kwestie wat je zelf graag doet denk ik. Voor de communie hebben we zelf ook aan het twijfelen geweest om er 2 te nemen, maar hebben nu 1 langer liedje genomen. We gaan er vanuit dat de muzikanten indien nodig nog wel een liedje kunnen spelen, mocht het echt langer duren dan normaal.groetjes en aftellen maar!Sophie
Hejhej,Hier nog 8 dagen op de teller! Wij hebben ook voor de suite een ander liedje dan voor mezelf en papa. Op aanrader van de ceremoniemeester eigenlijk.Bij ons is er geen communie maar tijdens de offerande heb ik ook 2 liedjes gezet. Je weet nooit dat er veel volk komt
Hoi merlienke, wij hebben voor de intrede van de suite en van de bruid (mezelf dus, haha) met de papa hetzelfde lied, maar bij de suite speelt enkel het orgel, en het koor valt pas in als ik binnenkom met mijn vader. We hebben geen communie want doen een trouwmis zonder eucharistie, maar hebben wel een soort 'ommegang' (waarbij de mensen naar voren moeten komen, waarschijnlijk om hun vingerafdruk te plaatsen als blaadjes op onze 'wensboom' op een schilderscanvas) omdat we de mensen toch eens wilden zien passeren en daarbij hebben we 2 nummers voorzien, want we hopen op veel volk :-) Mocht je er toch maar eentje hebben en niet toekomen, kan het altijd herhaald worden, geen mens die daar erg in heeft - zeker niet bij live muziek. Succes!
hoikes,Wij doen 1 liedje, omdat de afstand van de ingang naar het altaar maar 5 meter is en het liedje duurt ongeveer 3 min. Dus genoeg met 1 liedje.