Terug naar overzicht
Hoi Karine,dan trouwen jullie op dezelfde dag als wij!Ik heb nog niet echt stress, gewoon véél kriebels dat het nu toch zover mag zijn hoor. Ik zeg gewoon tegen mezelf: we hebben alles goed voorbereid, nog dat dat en dat en we zijn er. Je mag gewoon jezelf niet gek maken of laten maken. Want dan geraak je overstressed.Als bedanking voor de ouders komt onze fotograaf een foto brengen. (kader hebben we al gekozen)Voor getuigen hebben we gegraveerde penVoor de kindjes elk een lieve superzachte knuffel.Wij bellen zeker nog eens naar feestzaal, dj, pastoor, fotograaf en ceremoniemeester om te kijken of alles ok is.Spannend hé, die laatste dagen.Veel succes nog! xxx
voor ons is ook de 16de onze grote dag. En het meeste is wel klaar maar 't begint toch te kriebelen nu. Wij moeten vooral onze openingsdans nog beetje oefenen, niks speciaals hoor maar we zijn het gewoon niet gewend om met elkaar te dansen en we willen het toch een beetje goed doen. Wij hebben voor de getuigen elk een fles Champagne met 2 glazen en voor de ouders een selectie wijn. Ik hang niet graag 'te pronken' in de living, vandaar geen fotokader ;-)
Hoi karineinderdaad, voor jullie begint het te korten he!Was je stola vermist? Ook spijtig!Hoe maak je die naamkaartjes, lijkt me een mooi idee, met klimpo en roosjes. Wij gaan aan onze ouders een mini fotoalbum geven (vierkant model met van die kaarten met fotos op) en voor de getuigen ook.Groetjes en tot op je trouw, kom zeker naar de mis!!groetjesSarah15 09 2007