Terug naar overzicht
Er wordt naar een oplossing gezocht, er is er dus nog geen... Ze kunnen dus ook niet meer vertellen. Ik vrees dat er niks anders op zit dan afwachten of zelf op zoek gaan naar iets anders. Hopelijk weet je snel meer!
Het is toch al een tijdje dat daar problemen zijn in de cofar? Of heb ik dit nu mis op? Ik zou op zoek gaan naar een andere zaal moest ik jou zijn. Hopelijk komt alles goed voor jou!
Hey Maika! Met de Visscherie waren er wel problemen en dat hebben ze verkocht om zich volledig te kunnen focussen op de Cofar. Ze hebben een bod gekregen van een garage en zijn daarop ingegaan...kvindt het gewoon spijtig dat wij dat moesten lezen in de krant ipv dat we iets horen van de zaal zelf. Nu ja, kga niet wachten tot zij met een oplossing komen, maar idd zelf een andere feestzaal beginnen zoeken...
uhu dat is inderdaad niet mooi van hen dat ze niets laten weten. Ben ooit naar een trouw geweest in de cofar en is wel mooie locatie hé. Veel succes met jullie nieuwe zoektocht naar de ideale zaal. Er komt wel iets uit de bus.