Nu Online
Momenteel zijn er 395 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Hoeveel drank voorzien?

26-7-2012 10:38:00
Hey!
Ik ben er opnieuw met nog een vraagje :)
Wij zorgen zelf voor onze drank via een brouwer voor onze fuif.
De drank voor de receptie is al geregeld.
Ons feestje start rond 19h30 en we zijn ongeveer met een 50-tal personen.
Hoeveel drank zouden wij moeten voorzien?
Dit hadden wij in gedachten: (alles in kleine flesjes)
15 b jupiler
3 b carlsberg
3 b kriek
2 b ice tea
5 b coca cola
2 b cola zero
2 b fanta
3 b spuitwater
3 b platwater
2 b fruitsap

en dan nog 1 bib rode wijn, 1 bib witte wijn en 1 bib rosé (dat is elk 5 liter geloof ik..)

Wat is jullie mening? We hebben maar enkele kindjes, maar niet veel.

Laat jullie horen! :)

Melissa
11-8-2012
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 688

nancy
14-9-2012
 Meld misbruik26-7-2012 11:04:17

Misschien gewoon even raad vragen aan de brouwer. Mss kunnen jullie volle bakken terug inleveren en dan kan je voor alle zekerheid een bakje meer meepakken hé :-)

Groetjes

Melissa
11-8-2012
 Meld misbruik26-7-2012 11:11:06

Wel nancy,
dat hebben we gedaan. Ik doe nu ook stage bij een brouwer dus heb hier eens overlegd met de onthaalbediende.
En dit is ook ongeveer wat zij voorstelde.
Maar wij zijn ook al naar een andere brouwer geweest en je kan niet geloven hoe groot het verschil is! Daarom dat we er nu helemaal niet meer aan uit geraken :)

Dus vraag ik het liever eens aan de praktijk-deskundigen onder ons ;)

Bianca
14-9-2012
 Meld misbruik26-7-2012 12:44:55

Oei dat is niet gemakkelijk.. Hangt ook fel van het weer af he. Als het zo'n weer als vandaag is, drinken ze natuurlijk meer dan op een gewone dag. En jij weet natuurlijk wat je gasten zo allemaal drinken..
Ik weet bv dat ik meer wijn zou moeten nemen.. Maar denk idd best dat je zoals Nancy zegt eens kunt vragen aan de brouwer of je volle bakken terug kunt inleveren. Dan heb je het minst verlies he..

veel succes!

Michele
14-9-2013
 Meld misbruik26-7-2012 13:34:05

het meeste van drank wordt tijdens het dansen gedronken. Wijn wordt dan iets minder gedronken maar toch heb ik het gevoel dat je best een bib witte wijn meer mag nemen.

Ik heb vorig jaar een verassingsfeest gegeven voor mijn vriend. Ik denk dat ik nog ergens het drankverbruik van die avond heb liggen. Zodra ik het heb, geef ik het je door.

Melissa
11-8-2012
 Meld misbruik26-7-2012 13:37:31

Dankjewel Michele!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...