Terug naar overzicht
Misschien gewoon even raad vragen aan de brouwer. Mss kunnen jullie volle bakken terug inleveren en dan kan je voor alle zekerheid een bakje meer meepakken hé :-)Groetjes
Wel nancy,dat hebben we gedaan. Ik doe nu ook stage bij een brouwer dus heb hier eens overlegd met de onthaalbediende.En dit is ook ongeveer wat zij voorstelde.Maar wij zijn ook al naar een andere brouwer geweest en je kan niet geloven hoe groot het verschil is! Daarom dat we er nu helemaal niet meer aan uit geraken :)Dus vraag ik het liever eens aan de praktijk-deskundigen onder ons ;)
Oei dat is niet gemakkelijk.. Hangt ook fel van het weer af he. Als het zo'n weer als vandaag is, drinken ze natuurlijk meer dan op een gewone dag. En jij weet natuurlijk wat je gasten zo allemaal drinken.. Ik weet bv dat ik meer wijn zou moeten nemen.. Maar denk idd best dat je zoals Nancy zegt eens kunt vragen aan de brouwer of je volle bakken terug kunt inleveren. Dan heb je het minst verlies he..veel succes!
het meeste van drank wordt tijdens het dansen gedronken. Wijn wordt dan iets minder gedronken maar toch heb ik het gevoel dat je best een bib witte wijn meer mag nemen.Ik heb vorig jaar een verassingsfeest gegeven voor mijn vriend. Ik denk dat ik nog ergens het drankverbruik van die avond heb liggen. Zodra ik het heb, geef ik het je door.
Dankjewel Michele!