Terug naar overzicht
Hey Ilse!Wij gaan voor mini koffiekoekjes zorgen die ochtend!Heb je geen werk aan en presenteert mooi! Een paar glaasjes erbij. Een kan fruitsap en een fles bubbels en je hebt een mooi geheel!Het is natuurlijk ook een beetje te bekijken om hoelaat je de mensen thuis ontvangt, als dit 's morgens is zou ik geen pralines geven, 's middags daarentegen is het wél een leuk alternatief vind ik.Groetjes!
EEN UITSTEKEND IDEEE....bedankt Melissaoke de ontvangs zal rond 13.00 u zijn,koffiekoekskes en pralinnekes kan dus en cava en fruitsap oke goed idee!!
Hallo Ilse,wij hebben 's middags ook een kleine receptie. Wij nemen belegde broodjes. We zijn gaan luisteren bij onze bakker en dat kost echt niet veel. Misschien ook een beetje rekening houden met het weer. Als het een hete zomerdag is, worden de pralinekes snel plattekes..groetjes
Wij gaan sandwiches nemen. Maar smeren deze niet zelf. We leggen de sandwiches en het beleg klaar , dan kunnen ze zelf nemen wat ze willen.Hoewel ik die mini koffiekoeken ook wel een heel leuk idee vind. Waar haal je zo'n mini koffiekoeken, want bij onze bakker heb ik die nog nooit zien liggen.
hey,wij ontvingen de mensen smorgens (uur of 10) bij ons thuis met cava/fruitsap en mini koffiekoeken... want hadden geluk dat onze bakker dat op bestelling wel deed...groeten,ilse
Bij ons komen de mini koffiekoekjes van bij onze traiteur.Dat is eigenlijk een gewone broodjeszaak en zij gaan zelf dan 's morgens de koffiekoekjes afbakken en brengen.Ben blij dat ik kon helpen! ;)
De meeste bakkers doen mini koffiekoeken maar enkel op bestelling.Je kan iemand vragen om een dag op voorhand een quiche te bakken (is lekker en makkelijk te serveren de dag nadien) of een lekkere fruitsla.
Wij doen enkel fruitsap en waarschijnlijk Cider of cava. Dat is dan om 10.30u. Na het gemeentehuis volgt een receptie met broodjes, taart, pizza,... Groetjes!
mmm da ziet er goe uit,ja die prallinnekes in't midden van de zomer hihimer die koffiekoekskes , jaa en dat doet ieder bakker als get besteld!nu weet ik wa meer...THANKSILSE
leuke petit fours, mini gebakjes
Hier doen we de "typische" broodjes maar ik ga bij een broodjeszaak in de buurt een verrassingsbrood laten maken met allerlei mini broodjes en sandwiches voorzien van beleg en groenten. Dit zet ik dan op tafel en iedereen kan nemen wat hij/zij wil :-). Dit komt eigenlijk zeer prijselijk uit en zo heb ik er geen werk aan :-).Groetjes!Evelien
goeie!!!