TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Karen
13-7-2013
|
26-7-2012 14:32:33
Mij lijkt het eerder alsof de verkoopster van deze jurk af wil ipv dat ze het goed bedoelt! Ik zou dit ook niet vertrouwen hoor... want twee maten verkleinen is een grote aanpassing en de kans dat je dan hetzelfde model van jurk behoudt is klein.
Kan je niet uitzoeken van welk merk dit kleed was? En dan in andere winkels opzoek gaan naar datzelfde kleed wél in jouw maat?
Grtjs
|
|
Rebecca
27-4-2013
|
26-7-2012 16:20:18
Hallo Enerzijds denk ik niet dat het gelogen is van die 2 maten: ik kan mijn kleedje ook 2 maten laten innemen zonder dat het model wijzigt (Alexis van Marylise). Anderzijds zou ik me echt niet goed voelen bij dat gepush. Is het een kleedje van de collectie van 2012 dan hebben ze in verschillende winkels dit zeker op voorraad, weliswaar aan geen soldenprijs. Heb je al andere kleedjes gepast? Ben je zeker dat dit HET kleedje is ook met de juiste maat? Misschien kan je in een andere winkel het kleed passen in de juiste maat en es horen wat zij denken (zonder dat je iets zegt over de andere winkel)? Succes - ik kan me voorstellen dat dit een moeilijke dobber is groetjes Rebecca
|
|
caro
18-8-2012
|
26-7-2012 17:43:29
Tja , ik zou al dat pushen ook niet vertrouwen en ik moet toegeven ik kan zelf naaien en zomaar 2 maten verkleinen is niet voor de hand liggend want de verhoudingen kloppen dan niet meer. Ik zou blijven zoeken naar de juiste maat en anders dat kleedje op jou laten namaken van een naaister die er veel verstand van heeft. Het is toch een dag waar je je als een princesje wil voelen. Alvast veel succes
Caro
|
|
Jamba
22-9-2012
|
26-7-2012 19:12:51
Ik heb mijn kleedje gepast toen ik 4 maten dikker was, nu hebben ze het verkleind op mijn maat en het model is nog altijd correct. Dus als je een goeie naaister hebt zal dit geen probleem zijn. Anderzijds als jij je er niet goed bij voelt zou ik zoeken naar dit kleedje in een andere winkel, weet je van welk merk het was? Er zullen vast nog wel bruidswinkels zijn met dit kleedje.
|
|
debora
18-7-2014
|
26-7-2012 20:28:21
Zou eerst is bij andere bruidswinkels of naaisters horen of dit perfect kan, zodat je zeker bent van je keus!! Als er meerdere zeggen dat het kan, zou het geen probleem moeten zijn he... Denk niet dat het goed is je droomkleed te kopen als je er uiteindelijk toch zoveel twijfels bij hebt. Succes ermee
xxx
|
|
Major
8-6-2013
|
26-7-2012 23:21:21
Bedankt voor jullie reacties :) . Ik heb al andere winkels gedaan (waar verkoopster veel vriendelijker en vertrouwen uitstraalde), maar dat kleed blijft in mijn hoofd spoken. Het is een kleedje van Miss Kelly van de collectie 2011. Dus ik denk dat het nog moeilijk te vinden is. Ik heb weinig vertrouwen in de winkel door de houding van de verkoopsters en door het feit dat ik ook niet op voorhand weet wat het zal kosten (en kwaliteit van het werk). Ik ga nog geen beslissing nemen, en nog eens goed rondvragen.
|
|
Major
8-6-2013
|
26-7-2012 23:30:27
Bedankt voor jullie reacties :) . Ik heb al andere winkels gedaan (waar verkoopster veel vriendelijker en vertrouwen uitstraalde), maar dat kleed blijft in mijn hoofd spoken. Het is een kleedje van Miss Kelly van de collectie 2011. Dus ik denk dat het nog moeilijk te vinden is. Ik heb weinig vertrouwen in de winkel door de houding van de verkoopsters en door het feit dat ik ook niet op voorhand weet wat het zal kosten (en kwaliteit van het werk). Ik ga nog geen beslissing nemen, en nog eens goed rondvragen.
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|