TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Alessia
7-9-2012
|
26-7-2012 21:02:45
Jahjah, het komt dichterbij! Wij hebben 9 augustus een afspraak met de feestzaal om nog wat details te bepreken. Ik kijk er echt naar uit, het is tenslotte al lang geleden dat we het nog hebben gezien! Mijn papa heeft gisteren zijn kostuum gevonden. Heel erg mooi! Hij heeft gekozen voor een grijze kostuum met een lichtblauw het en een donker blauwe das met blauwe schoenen. Hij past perfect met het outfit van mijn mama! Leuk als alles eindelijk samen begint te vallen al merkt ik dat ik stress begin te krijgen... Vandaag is trouwens onze huwelijksreis vastgelegd :D Het ventje regelt alles, dus ik weet het pas op vliegtuig waarschijnlijk... Ben benieuwd naar de fotootjes achteraf van je trouw. Lijkt me allemaal heel erg mooi, er is dan ook heel veel moeite in gestoken! Succes nog met de laatste voorbereidingen! Groetjes, Alessia.
|
|
Melissa
11-8-2012
|
26-7-2012 21:06:41
Klinkt leuk Sandra! Het zal zeker mooi worden je zaal! :) En ik zou persoonlijk zou niet teveel 'aankleding' in de gang voorzien.. Maar ik ben dan ook een voorstander van zwarte muren met een accentkleurtje (je turqoise loper). Kaarsjes zijn misschien gevaarlijk voor eventueel kindjes die door de gang lopen?? Hier en daar een trosje balonnen is inderdaad wel leuk, maar persoonlijk zou ik het laten zoals het is :) Tenslotte is het feest in de zaal te doen en niet in de gang Have fun zaterdag met het kiezen van een kostuum! Hier moet mijn stiefpapa ook nog een kostuum kiezen...juist zijn das heeft hij al...maar hij gaat toch iéts meer moeten aandoen dan dat eh! :) Groetjes!
|
|
Sandra
7-9-2012
|
26-7-2012 21:06:53
Amai...diene teller tikt hier nogal naar beneden é!! :-) Oh super, de papa volledig assorti met de mama dan!! Gaat mooie foto's opleveren! De honeymoon is dus een surprise?? Spannend!! :-) Je zal het zien aan de incheckbalie wsl wat jullie bestemming is...leuk!! Na al die voorbereidingen, hoop ik inderdaad op een mooi eindresultaat :-)
Nog eventjes aftellen...de stress komt hier ook boven ;-)!
groetjes!!
|
|
Sandra
7-9-2012
|
26-7-2012 21:08:44
@Melissa: inderdaad, het is 'maar' de gang en de loper doet al veel natuurlijk :-) dus ik ga er inderdaad niet te veel tijd insteken...ik zie het wel op het moment wat we er nog mee kunnen aanvangen :-)! Das is wel belangrijk e :-) als je ziet hoeveel moeite ik gedaan heb voor mijn liefje zijne das :-) hihi!! Maar inderdaad...de rest moet dan nog volgen!
|
|
nancy
14-9-2012
|
26-7-2012 21:14:05
Hey Sandra,
Weeral wat dingen in orde dan!! Is leuk dat je nu al een wauw-gevoel hebt bij de zaal hé. Denk dat het ook heel chique toont als je enkel de loper gaat leggen!
Mijn ouders hebben nog geen van 2 kleding,zal last-minute zijn denk ik. Mijn vader is nog nooit in een winkelstraat geweest dus mijn ma zal beslissen wat hij gaat dragen. Hoop dan ook dat ze de kleuren op elkaar afstemt. Jij in ieder geval veel plezier met shoppen zaterdag
En de toenemende stress,dat zullen we erbij moeten pakken denk ik
Groetjes!
|
|
Elisabeth
29-9-2012
|
26-7-2012 21:45:00
Vind het echt zotjes dat het allemaal zo concreet wordt nu!! Het klinkt allemaal alleszins al mooi, zoals je alles hebt gepland, ben al benieuwd :-) Veel plezier met het shoppen met de papa, kan leuk worden :-) Bij ons is het gemakkelijk, we hebben alle mannen in hetzelfde kostuum gekozen :-) Wel heeft nog heen enkele van de suitevrouwen haar kledij, ik word al zenuwachtig in hun plaats! Maar bon, daar ga ik mij nu eens niet in opjagen se :-) 't Amusement zaterdag!
|
|
Sandra
7-9-2012
|
26-7-2012 22:24:13
@ Nancy: ja das waar, eenvoud siert zeggen ze :-) dus enkel de loper (en die pakt de lounge firma gewoon weer mee, handig!). Merci...het zal wat worden zene...:-) en een das is ook al niet zen favoriete accessoire...ai ai!!
@Elisabeth: dat is heel raar ja, in die zaal staan en denken...binnen een dikke maand staan we hier te feesten :-)!! Oei, de vrouwen hebben nog niks?? Die zijn normaal altijd eerst :-)! Best niet in opjagen...uw outfit zal AF zijn en de andere dames moeten er dan maar eens werk van maken e!!
|
|
Silke
6-10-2012
|
27-7-2012 9:33:46
Eenvoud siert idd daarom zou ik niet direct met balonnen werken.
Ofwel niets ofwel kaarsjes gezien dit het intiem maakt.
In de action verkopzen ze hoge ronde vazen met daarom in ijzer gevlochten bloemen of hartjes.
En er hand dan zo een handvat aan (zoalsbij emmer).
Heel goedkoop, denk 1,5€ het stuk.!
En vrij mooi, vind ik persoonlijk.
Ik heb er zo twaalf gekocht voor in ons middenpadin onze zaal voor de plechtigheid. (rij wel, rij niet)
En zal in elke,pot/vaas wat zand in doen en dan aantal theelichtjes erin.
Mss afwerken met je themakleuren en 's avonds ook vrij snel weg gezien je alles op zijn heel kan weg nemen.
|
|
Silke
6-10-2012
|
27-7-2012 9:34:55
Pff... Heel wat verkeerde woorden getypt... Zal die ipad nooit gewoon worden om te typen, hehe. Maar je begrijpt me wel eh Sandra? :-)
|
|
Sandra
7-9-2012
|
27-7-2012 11:03:57
Wel ik denk dat ik in het midden van de gang mss 1 receptietafel ga zetten met een hoge vaas bloemen op of zo...kzal het nog zien de dag voorzien :-)! Eenvoud siert...das waar!
groetjes!
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|