Terug naar overzicht
Oeoeoeh, spannende dag! Zo leuk, al eens gaan proberen hoe je er op de grote dag uit zal zien :-) Heb van Attrativa al veel goeds gelezen hier, dus dat komt vast in orde. Wat het kleedje betreft: 11 kg is veel, maar ik kan me voorstellen dat bruidswinkels wel vaker zulke dingen meemaken, en er dus vast en zeker een oplossing voor hebben. Even vertrouwen op hun expertise dus! Veel succes en laat weten hoe het is gegaan!
Geniet ervan morgen! Ik heb morgen mijn tweede pas en deze keer komen de schoonmama en schoonzus ook mee. Ik heb daar echt zenuwen voor, stel dat ze het echt niet mooi vinden... Groetjes!
Oh leuk Tabita maar ook spannend ja!! Zal wel leuk zijn dat je morgen het "bijna" complete plaatje kan zien hé!! Geniet ervan!Ik heb morgen mijn eerste pas,ook eerst kapsel en make-up,ik kijk ernaar uit :-)Groetjes
Heel spannend!! Geniet er maar van...na die eerste pas is het weer even het roze wolk gevoel!! :-)Ik denk dat het innemen wel kan hoor...bruidjes die een kleed in een outlet kiezen bijvoorbeeld, zal vaak toch ook veel te groot zijn...moet lukken!groetjes!