Terug naar overzicht
Ik ken het gevoel, kan ook aan niet veel anders meer denken dan onze trouw. Heb er deze nacht zelfs van gedroomd dat we vanalles vergeten waren. Och komt wel in orde zegt mijne toekomstige. Ik wou dat ik er ook zo rustig bij kon blijven.
Hey zenuwpeesje!! :-)Adem in...adem uit...(ja seg, Sandra EHBT voor iets e...!)Hmmm...binnen zal het zeker in orde komen é...Voor uw lampionnekes best met visdraad werken (gaat mijn liefje ook doen blijkbaar om mijn 4 lampionnen op te hangen).En gewoon met gans uw team er invliegen ;-) of uw zaal eens tekenen en aanduiden wat je waar wil zien...is dan gemakkelijker voor uw helpers é!Die partytent...misschien een paar hoge tafeltjes en gewoon ook een bloemetje opzetten in uw thema kleur? Of zo een stretch cover over trekken? Dat is meteen gedaan en zorgt voor veel kleur in de tent :-)!Ook voor de receptie buiten...van die gekleurde hoesjes en het is al meteen een mooi zicht!! Ik ga op de hoge receptietafels gewoon 1 roosje in een klein theelichthoudertje steken in van die 'gel bollekes' die je kan kleuren eventueel en daar een led lampje in...die bollekes kan je de dag voordien al maken en in potjes steken bijvoorbeeld?Het zijn maar tips é ;-)!Niet te veel over nadenken, het komt allemaal goed!!! :-)(ik zeg dat tegen mezelf elke dag...dus bij jou moet dat ook werken tegen stress!)groetjes en veel plezier met je pas morgen (en met haar en make-up ook!)Sandra
Die vriendinnen die komen helpen met de zaal, kunnen die de volgende dag ook niet komen helpen om de partytent en jullie eigen huis/tuin aan te kleden? Die hebben de zaal dan al gezien, dus ze weten hoe je het wil hebben. Maak je maar niet te veel zorgen, het komt allemaal goed!
Dag Nancy,Wij zaten met hetzelfde probleem. Erger nog, wij hadden een parochiezaal afgehuurd op onze trouwdag. Ik ging er vanuit dat we de dag op voorhand de zaal wel konden gaan klaar zetten. Toen ik hiervoor belde, zeiden ze dat er dan een communiefeest aan de gang was en dat de zaal pas op onze trouwdag zelf aangekleed kon worden.... Paniek alom!Enkele schatten van collega's waren bereid om dit voor ons te doen. Ik ben enkele weken op voorhand de zaal met een paar collega's gaan schikken. Ik heb hiervan een plan gemaakt en heb ook een tekening gemaakt van wat er op de tafels moest staan.Wij werkten met dikker tafelpapier (viltachtig) en een loper. Wij hadden dit op voorhand allemaal op maat gesneden en genummerd, zodat mijn collega's die dag zelf enkel de tafels moesten schikken en meteen met de aankleding ervan konden beginnen. Het resultaat was ronduit PRACHTIG!Als je alles op voorhand goed hebt voorbereid, is dat nogal gauw gebeurd als je met een aantal personen bent. En versieringen hoeven ook niet te opvallend te zijn. Als je wil, wil ik wel eens enkele foto's naar je mailen, zodat je een idee kunt opdoen.Groetjes,Elke
Hey medebruidjes,merci voor steun en tips Het zal inderdaad allemaal wel in orde komen,ja de staantafels die buiten komen te staan en die hier thuis komen(is tenslotte maar voor een half uurtje) zal ik inderdaad sober aankleden. En de tip om de tafellakens al op voorhand te knippen is ook slim gezien Ga inderdaad al eens met men vriendinnen op voorhand kijken(kan elke maandag of woensdagavond) en dan een plannetje maken. Je mag altijd foto's doormailen Elke.willems_nancy@telenet.be Alvast merci!!Vandaag mijn tweede pas gehad,jurk was wat te groot en te lang,6 september tweede pas en omdat ik ver moet rijden worden dan de nodige retouches instant uitgevoerd zodat de jurk dan ook mee naar huis kan GroetjesNancy