Terug naar overzicht
Ik wens jullie een schitterende dag toe, ééntje waar je met volle teugen van geniet en waar je nog lang aan zal terug denken!
Een prachtige dag gewenst!!!
Voor ons is het ook zover dit weekend! Ik wens jullie alvast een fantastische dag toe.
Ik wens jullie een fantastische dag toe!! Geniet ervan! Ik kijk al uit naar het verslagje!! enjoy
Voor mij is het nog een weekje, en het begint toch ook een beetje spannend te worden! Geniet er met volle teugen van!
bij ons is't zaterdag eindelijk ook zo ver! vandaag heel de dag gepoetst en voor de nageltjes geweest morge vroeg voor de voetjes nog ne lijst kleine prutsen maar ne hoop werk! veel plezier zaterdag! xxx
Hier valt het allemaal mee, Sofie! Mijn valies staat klaar om elders te slapen, nagels en teentjes gedaan... Morgen naar kapper voor krullen, ventje naar bloemist, ons receptiezaaltje versieren en that's it !! We zijn er klaar voor, denken we! Geniet er van ! xx
hier sewwes voor men voetjesnog een tekstje schrijven voor de bomma (begin ik dadelijk mee)al men tekstjes voor mezelf drukken)mene toekomstige een welkomstwoordje fabricerende tent in de tuin zettenons huisje versierenauto aan zaal gaan zette
geniet er allemaal met volle teugen van!!