Terug naar overzicht
Hey,Ik heb mijn bruidsjurk ook bij La Tiara gevonden, maar heb eerste pas op 14 augustus... Iedereen zegt tegen mij dat het heel laat is, aangezien ik drie weken erna al trouw. En ik ben toch al bijna een maat kwijt, het is dus niet enkel de lengte die gaat afmoeten. En wanneer heb je dan de volgende pas? En van de uitnodigingen moet je niet te veel aantrekken. Kinderen vervelen zich toch op trouwfeesten, waardoor je gasten ook vlugger naar huis gaan. Wij vragen zelfs bijna geen neven en nichten.
@ Jessica, de tweede pas heb ik het laatste weekend van augustus, dus 2 weken voor de trouw. Ik denk niet dat je je echt zorgen moet maken. Jou kleedje zal dan wel voorrang krijgen bij de naaister. Voor mij is het toch wel een eindje rijden en daar ik nu nog verlof had kwam het me goed uit om nu al te gaan dan kon ik er samen met mama een uitstapje met de trein van maken. En de tweede pas heb ik 2 weken voor de trouw gezet omdat 1 week ervoor mijn vrijgezellen is en ik graag op een zaterdag ging. Voor mijn kleedje te halen moet ik wel met de auto en dan gaat mijn tante die in de buurt woont mee. Daar zij een eigen zaak heeft maar op zaterdag altijd iets vroeger sluit kwam dit het beste uit. Maar als je die 3 weken toch te krap vind dan zou ik gewoon eens naar Kelly bellen. Nog veel plezier met de voorbereidingen
Ik zou mij er inderdaad ook nie druk in maken, hoe erg het ook is dat ze niet komen.Het is inderdaad naar u eigen portemonne dat ge moet zien, en voor uzelf beslissen he!Wij gaan het ook zo doen ze, enkel neven en nichten en hun kinderen er dan nie bij...ge kunt toch nie voor iedereen goed doen en het is jullie dag he!Groetjes