Nu Online
Momenteel zijn er 403 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Eerste pas

26-7-2012 23:37:25
Vandaag de eerste pas gehad van mijn kleedje en het paste als gegoten :-)). Het moest enkel wat ingekort worden dus dat viel reuze mee. Nu alleen zien dat we niet megaveel afvallen of bijkomen hihi.
Ben echt zo tevreden van de winkel La tiara. Het is mss wat ver om vanuit vlaams-brabant naar Antwerpen te gaan voor een kleed (1 uur op de trein) maar ze zijn er zo vriendelijk en behulpzaam. Een echte aanrader.

Natuurlijk met goed nieuws komt ook altijd wel iets minder goed nieuws. We hebben 3 weken nadat we onze uitnodigingen hebben afgegeven dan toch de eerste persoon die afbelt. En dan nog wel een nicht van mijn verloofde. Blijkbaar vond ze het niet kunnen dat we haar zoontje niet hadden uitgenodigd. Maar omdat we met onze eigen kindjes en de kindjes van onze broers al met 11 kids zijn hadden we beslist om geen kinderen van nichten, neven of vrienden te vragen. Je moet toch ergens de grens trekken. Niet? Het portomoneetje moet het ook betalen hé. Maar ja ik ga het me niet in mijn hoofdje steken. Wie het niet de moeite vind om erbij te zijn moet het maar weten.

karen
15-9-2012
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 369

Jessica
7-9-2012
 Meld misbruik27-7-2012 8:08:51

Hey,

Ik heb mijn bruidsjurk ook bij La Tiara gevonden, maar heb eerste pas op 14 augustus... Iedereen zegt tegen mij dat het heel laat is, aangezien ik drie weken erna al trouw. En ik ben toch al bijna een maat kwijt, het is dus niet enkel de lengte die gaat afmoeten. En wanneer heb je dan de volgende pas?

En van de uitnodigingen moet je niet te veel aantrekken. Kinderen vervelen zich toch op trouwfeesten, waardoor je gasten ook vlugger naar huis gaan. Wij vragen zelfs bijna geen neven en nichten.

karen
15-9-2012
 Meld misbruik27-7-2012 12:25:14

@ Jessica, de tweede pas heb ik het laatste weekend van augustus, dus 2 weken voor de trouw. Ik denk niet dat je je echt zorgen moet maken. Jou kleedje zal dan wel voorrang krijgen bij de naaister. Voor mij is het toch wel een eindje rijden en daar ik nu nog verlof had kwam het me goed uit om nu al te gaan dan kon ik er samen met mama een uitstapje met de trein van maken. En de tweede pas heb ik 2 weken voor de trouw gezet omdat 1 week ervoor mijn vrijgezellen is en ik graag op een zaterdag ging. Voor mijn kleedje te halen moet ik wel met de auto en dan gaat mijn tante die in de buurt woont mee. Daar zij een eigen zaak heeft maar op zaterdag altijd iets vroeger sluit kwam dit het beste uit. Maar als je die 3 weken toch te krap vind dan zou ik gewoon eens naar Kelly bellen. Nog veel plezier met de voorbereidingen

debora
18-7-2014
 Meld misbruik29-7-2012 11:15:47

Ik zou mij er inderdaad ook nie druk in maken, hoe erg het ook is dat ze niet komen.

Het is inderdaad naar u eigen portemonne dat ge moet zien, en voor uzelf beslissen he!
Wij gaan het ook zo doen ze, enkel neven en nichten en hun kinderen er dan nie bij...

ge kunt toch nie voor iedereen goed doen en het is jullie dag he!

Groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...