Terug naar overzicht
Hey Joeri,ik wens jullie morgen een prachtige dag met veel liefde toe.Geniet van elke min........laat ons nog eens weten hoe het geweest is...Succes morgen, Frida
Geniet van jullie dagje!!!!!
Doe ik zeker Frida. We vertrekken direct op huwelijksreis maar daarna volgt een uitgebreid verslagje :-)
Heel veel succes morgen! Geniet er zeker van en nadien lekker uitblazen op de huwelijksreis!
Veel plezier morgen!! Geniet van jullie dagje en maak er een liefdevolle huwelijksreis van!
Leuk leuk leuk! Geniet ervan en het weer zal idd goed meevallen! En ook, jullie zullen sowieso stralen ook al is de zon er niet! Veel pleZier op de honeymoon! Wat ik me nu telkens afvraag youri... Sta jij links of rechts op je fotootje hier? :-)
Sorry, het is Joeri! Hehe
Links denk ik :) Jullie dag is morgen eindelijk aangebroken - spannend zeg!Geniet volop!Dikke zoenRebecca
Genieten, genieten en nog eens genieten van jullie dag en van jullie huwelijksreis!
Het is idd links ;-) Groetjes allemaal X
Een prachtige dag gewenst, geniet met volle teugen!
Geniet er super hard van allebei!!Ben er zeker van dat jullie er beiden heel knap gaan uitzien!!Veel plezier ook op honeymoon!groetjes!!
Super! Maak er een prachtige dag van met héél veel liefde, maar daar twijfel ik niet aan! geniet nadien van jullie huwelijksreis!!! Hou ons op de hoogte :-DgroetjesStéphanie
maak er een fijne dag van en geniet er maar vangroetjes
Geniet van jullie dag morgen!groetjes
geniet van jullie dag en hopelijk met goe weer gr
Geniet ervan jongens en alvast gefeliciteerd!