Terug naar overzicht
Hey Melissa,bij www.brabants.be is de waarborg maar 100 euro, dacht ik.Ze zitten in Antwerpen, dus dat is zeker niet bij de deur. Maar ze leveren ook, dus misschien kan je eens horen wat de transportkosten zijn?GroetjesKatrien
Alvast bedankt voor de link Katrien. Ik heb ze een mailtje gestuurd voor informatie te vragen.Andere voorstellen zijn uiteraard ook nog steeds welkom!!!!!!!!
Melissa - ik heb evenveel betaald om de hoezen die ik geleend had proffesioneel te laten reinigen dan dat ik ze bij Boels zou gehuurd hebben Misschien iets om over na te denken kwestie van uw stress naar een hoger niveau te tillen Als je statafeltjes zou vinden met een kleiner tafelblad dan gemiddeld mag je mijn witte statafelhoezen hebben. Ik had die gekocht en ze pasten niet rond de tafels ook fijn hihiWij hebben het dan opgelost door diegenen die ik geleend had te combineren met stevig papier van de AVA met een mooie witte strik rond... (lint heb ik trouwens ook nog liggen...)
http://www.fun-rent.be/tafels__stoelen.htm of deze?
LinseyEn hoeveel mag die diameter dan zijn van die tafels??? :)Je weet maar nooit eh als ik er vind :) En hoeveel heb je er?En welke kleur is het lint?En merci voor de tips en links ook :)
Zal er vanavond thuis eens naar kijken, lint is Ivoor wit.
Thx :)
Hey melissaIk heb de mijn gehuurt bij gekr in sint- amands zonder waarborg12.50€ zonder btw voor tafel en stretch tafellakengroetjes wendy
Hey Melissa,De mijne kan je lenen hoor. Als je dan toch in Turnhout moet zijn :-)GroetjesNancy
Wat bof ik toch met zulke forum vriendjes :)DANKJEWEL!!!!!