Nu Online
Momenteel zijn er 394 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

vakantie en email frustraties

27-7-2012 10:10:26
mede forumleden, hebben jullie ook zoveel problemen om mensen te pakken te krijgen de laatste weken? ik word er echt compleet gek van, mensen zijn in vakantie of antwoorden niet op mijn mails. pffff Het probleem is dat ons huwelijk in oktober eigenlijk eind augustus volledig in orde moet zijn omdat in september het SUPER druk gaat zijn op het werk en ik dus dan niets meer wil/kan doen. Maar iedereen lijkt precies niet meer bereikbaar te zijn. PLus ik kan moeilijk bellen op mijn werk dus ik regel het liefst alles per mail ( dat gaat tussendoor wel)
Frustraties frustraties.

zo dat moest er even uit

Sara
6-10-2012
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 835

ruth
15-9-2012
 Meld misbruik27-7-2012 10:26:42

ik heb het al veel gehoord, hopelijk reageren ze bij ons ook snel, maar wss zijn er ook die we zelf zullen moeten bellen, en mensen die er vanuit gaan dat je weet dat ze gaan komen :)

ik hoop ook altijd op snelle reactie van zodra er eentje in de bus is gegaan

tima
8-9-2012
 Meld misbruik27-7-2012 10:38:03

hier ook zo grr nu de laatste loodjes komen is er vanalles gesloten , worden er idd geen mails beantwoordt . Gisteren ging ik om al mijn tulle en zo gaan en ja lap gesloten tot 15/08 . ook voor afspraken tis allemaal voor de laatste week van augustus of zelfs nog in de 1ste week van september maar als je in shiften werkt en ook nog eens weekends is dat allemaal niet zo gemakkelijk te regelen

Saar
7-9-2013
 Meld misbruik27-7-2012 10:41:36

Ik zit nog maar in het stadium van het opvragen van allerhande offertes, maar het is duidelijk dat het vakantie is. Er wordt niet echt snel op gereageerd, wat best begrijpelijk is. Toch wou ik dat het soms wat sneller ging...

Sara
6-10-2012
 Meld misbruik27-7-2012 10:47:05

ik vind het vooral spijtig dat niemand een ' out of office' heeft. alle begrip voor vakantie maar dan mag je dat ook laten weten :(

Hanne
1-10-2011
 Meld misbruik27-7-2012 11:31:52

Hey Sara,

ik begrijp helemaal hoe je je voelt.. Mijn werk liet het ook niet toe om te bellen en heel beperkt om e-mails te sturen, en dat is niet altijd gemakkelijk. Nu, hoogstwaarschijnlijk ben je dan ook geen 9 to 5 persoon. Misschien een goeie tip: in de laatste weken voor ons feest heb ik een paar keer een half uurtje in mijn agenda ingepland en een vergaderzaal gereserveerd, en daar een aantal telefoontjes gedaan tijdens mijn "middagpauze" (die anders vaak in het niet valt). Zo kon ik heel wat dingen afchecken en dan was ik meteen veel meer op m'n gemak.

Lieve groetjes,
Hanne

Shibby
3-8-2012
 Meld misbruik27-7-2012 11:59:03

Hier is het ook zo... die laatste kleine dingetjes duren daardoor veel langer. Zo waren de drie mogelijke druk/kopieerplaatsen voor ons misboekje gesloten hier in de buurt en ben ik echt moeten beginnen rondbellen. Gelukkig is het gelukt :)

Heidi
31-8-2012
 Meld misbruik27-7-2012 15:02:04

hallo,
ik vind het ook vervelend om geen reactie te krijgen op mijn uitnodigingen.
ik ben zo van het idee als ik een uitnodiging krijg kijk ik op de agenda als het past en laat ik het onmiddellijk weten...blijkbaar is niet iedereen zo... zelfs familie akkoord je gaat er van uit dat die komen maar het is toch altijd leuk om eens een seintje te krijgen of eventueel een complimentje over je kaartje

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...