Terug naar overzicht
ik heb het al veel gehoord, hopelijk reageren ze bij ons ook snel, maar wss zijn er ook die we zelf zullen moeten bellen, en mensen die er vanuit gaan dat je weet dat ze gaan komen :)ik hoop ook altijd op snelle reactie van zodra er eentje in de bus is gegaan
hier ook zo grr nu de laatste loodjes komen is er vanalles gesloten , worden er idd geen mails beantwoordt . Gisteren ging ik om al mijn tulle en zo gaan en ja lap gesloten tot 15/08 . ook voor afspraken tis allemaal voor de laatste week van augustus of zelfs nog in de 1ste week van september maar als je in shiften werkt en ook nog eens weekends is dat allemaal niet zo gemakkelijk te regelen
Ik zit nog maar in het stadium van het opvragen van allerhande offertes, maar het is duidelijk dat het vakantie is. Er wordt niet echt snel op gereageerd, wat best begrijpelijk is. Toch wou ik dat het soms wat sneller ging...
ik vind het vooral spijtig dat niemand een ' out of office' heeft. alle begrip voor vakantie maar dan mag je dat ook laten weten :(
Hey Sara,ik begrijp helemaal hoe je je voelt.. Mijn werk liet het ook niet toe om te bellen en heel beperkt om e-mails te sturen, en dat is niet altijd gemakkelijk. Nu, hoogstwaarschijnlijk ben je dan ook geen 9 to 5 persoon. Misschien een goeie tip: in de laatste weken voor ons feest heb ik een paar keer een half uurtje in mijn agenda ingepland en een vergaderzaal gereserveerd, en daar een aantal telefoontjes gedaan tijdens mijn "middagpauze" (die anders vaak in het niet valt). Zo kon ik heel wat dingen afchecken en dan was ik meteen veel meer op m'n gemak.Lieve groetjes,Hanne
Hier is het ook zo... die laatste kleine dingetjes duren daardoor veel langer. Zo waren de drie mogelijke druk/kopieerplaatsen voor ons misboekje gesloten hier in de buurt en ben ik echt moeten beginnen rondbellen. Gelukkig is het gelukt :)
hallo,ik vind het ook vervelend om geen reactie te krijgen op mijn uitnodigingen.ik ben zo van het idee als ik een uitnodiging krijg kijk ik op de agenda als het past en laat ik het onmiddellijk weten...blijkbaar is niet iedereen zo... zelfs familie akkoord je gaat er van uit dat die komen maar het is toch altijd leuk om eens een seintje te krijgen of eventueel een complimentje over je kaartje