Terug naar overzicht
Hallo,Wij trouwen volgend jaar in het Vijverhof te Wevelgem.Echt gezellig!!Groetjes
Ter eeste ? Gr.
Hey ook wij trouwen in het vijverhof in wevelgem. Na veel rondkijken is dit een feestzaal dat volgens mij een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding heeft.Kan nooit een kwaad om te informeren é. --> www.vijverhof.be Vele groetjes,Ine11.8.2007
Hallo,Wij trouwen in de Lissewal in Elverdinge-Ieper. Heel sfeervolle zaal en ook te betalen!Groetjes!
Ons huwelijksfeest gaat door in De Vossenberg in Hooglede. We zijn beiden in de wolken over die zaal...
in roeselare zelf is er een opgelapt fabriekspand ... weet de naam echter niet meer
Dag Claudia,Ga eens een kijkje nemen in 't Hof Van De Putte te Zegelsem (deelgemeente Brakel) dit is een mooie vierkantshoeve met zeer aparte feestzaal.Er is ook een web-site : www.hofvandeputte.be Groeten Miet
Dat fabriekspand dat bedoeld werd, heet gewoon "Het fabriekspand", is inderdaad een originele lokatie, maar daar waren enkel nog vrijdagen beschikbaar. Niet dus. We zijn wel naar Ter Eeste in Roeselare gaan kijken, qua stijl stond het ons zeker aan, heeft iemand ervaring met deze zaal?
Mijn neef is onlangs getrouwd. Het feest ging door in Ter Eeste. Prachtige lokatie! En het eten was er zeer lekker(walking dinner). Ik vind het een aanrader. Ikzelf trouw op 22 september (komt al heel dichtbij!) in het Fabriekspand.Groetjes en veel succes, Tanja