TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Bianca
14-9-2012
|
27-7-2012 13:27:01
Je moet de jurk kopen waar je je honderd procent 'prinses' bij voelt!! Volg je gevoel!! Mijn schoonzus is ook in het zwart getrouwd en ik vond het ook gewoon prachtig. Had dit totaal niet verwacht bij haar maar het stond haar super! En ik heb net eens gekeken en ik vind het wel een heel mooi kleedje. En je kan idd van die stof een jurkje maken voor tussendoor.. Maar die dag moet je gewoon stralen als een prinses, dus koop dat kleedje waar jij je een echte prinses in voelt!
Ik had ook een droomkleed in gedachten. Droom ook al heel mijn leven van mijn lang prinsessenkleed.. Maar ik had bij geen enkel kleed een waauw gevoel. Ik had wel eentje aangehad waar ik me best goed in voelde maar niet wauw. Toen kwam de verkoopster met een kort kleedje. En je moet weten dat ik zelden rokjes draag.. Ik deed het aan en ik was meteen verkocht. Heb nadien ook nog getwijfeld omdat de meeste bruidjes in het lang trouwen. Maar telkens als ik mijn jurkje terugzie ben ik toch blij met mijn keuze..
Volg je hart, meid!
Veel succes nog met de keuze!
|
|
elke
21-9-2012
|
27-7-2012 13:33:32
dat is idd geen gemakkelijke keuze. Zeker niet als je je in beide heel goed voelt. Persoonlijk vind ik Cassis de mooiste, maar dat is ook omdat ikzelf niet van tierlantijntjes hou. Mijn jurk is Maxime van Marylis ook vrij braaf en neutraal.
Maar iemand anders kan moeilijk een keuze maken in jou plaats. Doe gewoon waar jij je het beste bij voelt. En laat je niet beinvloeden door de mening van een ander, je eigen eerste keuze is vaak de beste :-)
Greetz Elke
|
|
Stephanie
5-5-2012
|
27-7-2012 13:44:24
Het is inderdaad een prachtige jurk die Lady. De witte versie is mooi, maar die met het zwart is prachtig. Ik weet niet of dit mogelijk is en of je dit wil, maar kan je de stof niet gebruiken voor een wit kleedje voor je wettelijke trouw (ik denk aan een korter kleedje) en dat je ook aandoet voor de openingsdans (zal praktischer zijn en weet niet wat je in gedachten al had maar dan kan je ook een iets specialere openingsdans kiezen)? En voor de kerk, feest en foto's kan je stralen in het Lady kleed.
Je moet zien dat je het achteraf niet beklaagd dat je een 'soberdere' jurk gekozen hebt. Maarja, ik kan bevooroordeeld zijn want ik had ook een type prinsessenkleed :-) maar iedereen vond mijn kleed prachtig en dat doet je stralen.
Ik hoop dat je er uit geraakt en een beslissing kan nemen. Ook al kies je die met het zwart, je kan dan nog altijd een 2de witte jurk kiezen met de stof die je gekregen hebt, zo ben je ook toch in het wit gekleed.
groetjes
|
|
freyja
30-6-2012
|
27-7-2012 13:53:57
Ik zou ook zeggen "ga ervoor!". Ik vind de Lady jurk PRACHTIG, maar ben dan ook zelf niet in het wit getrouwd, dus ik zal wel bevooroordeeld zijn Maar ook bij mij vond iedereen het er erg sprookjesachtig uitzien, en ik heb het me nog geen halve seconde beklaagd. Of zoals ik laatst van een "mede-gekleurd bruidje" ergens las: Prinsessen in de sprookjes dragen ook nooit wit Maar hoe dan ook: e moet echt kiezen waar JIJ je goed in voelt! Succes!
|
|
Silke
6-10-2012
|
27-7-2012 14:00:37
De Lady vind ik prachtig, zowel wit als zwart!
Heeeeeel mooi, echt niet twijfelen!
Het is ook niet zwart zwart eh.. Idd wel aanpassen wrs, maar die in het wit vind ik hem ook mooier dan de cassis maar smaken verschillen en ik heb je er nog niet mee aan gezien natuurlijk...
|
|
Emilie
25-8-2012
|
27-7-2012 14:14:01
Héél mooi kleed, en ook toffe winkel. Zelfs voor suitekledij, ik ben er eergisteren ook nog geweest voor mijn ringkussen.
ik heb trouwens een vriendin die er haar kleed ook heeft gehaald en het was echt ook schitterend.
Kan je van jouw stofke geen kort kleedje maken voor als jullie beginnen te dansen?
Véél plezier :-)
|
|
Michele
14-9-2013
|
27-7-2012 14:21:23
merci voor de reacties. Ik voel me al een stuk beter in mijn idee om mama te volgen. Ik had al een afspraak voor morgen, nu hopen dat het kleed niet weg is vandaag maar dan vind ik wel een ander dat mij ook mooi staat.
OK, 2 jurken dus...hoe zalig klinkt dat wel niet
|
|
Michele
14-9-2013
|
27-7-2012 14:24:36
nu dat ik je reactie lees ivm het ringkussen.
Mijn mama heeft het ringkussen gemaakt voor de trouw van mijn zusje vorig jaar. Ze heeft er van iedereen van ons iets in verwerkt. Het stof van het communikleedje van zus nummer 2, de parels van mijn kleed van mijn plechtige communie, de linten van de jurk van zus nummer 3, de stof aan de onderkant van mijn broerke zijn doopseltenue en nog een afwerkingslint van mijn jongste zusje haar geboortekleed.
Een heel mooi kussentje dus :)
|
|
Michele
14-9-2013
|
27-7-2012 14:46:58
OK, nu heb ik een beetje goesting om te janken.
Ik ben nu (dus nog geen 24u later) compleet overtuigd van het feit dat ik geen wit-wit jurk zal aan hebben en bel naar de winkel. Ik had gisterenavond (met sluitingsuur) gevraagd voor bedenktijd tot morgen. Was in orde, afspraak gemaakt om 14u morgen.
Ik bel net, ah neen...jurk is verkocht :(
|
|
deddy
15-9-2012
|
27-7-2012 15:11:45
Geen paniek, je vindt nog wel zo'n jurk (of iets dat er op trekt) en lukt het toch niet... dan kun je hem nog altijd laten maken!
Veel succes!
|
|
Jessie
20-7-2013
|
27-7-2012 15:31:34
Er zal nog wel een andere winkel die jurk hebben, toch? Ik duim heel hard met je mee!
|
|
Michele
14-9-2013
|
27-7-2012 16:28:06
er is maar 1 winkel in België die Bella verdeelt. Ik ga eens naar Frankrijk bellen, wie weet hebben ze hem daar nog
|
|
Linda
25-5-2013
|
27-7-2012 16:33:18
oei zo jammer. Ik ben deze middag aan het raam gaan kijken van Claire de Femme. Morgen is mijn eerste trouwkleedpasdag (in een andere winkel), maar wou er toch nog even langs. Ik vind het wel jammer dat er zo weinig trouwkleedjes ten toon gesteld staan :-( Mijn suitekleed voor de trouw van mijn broer kwam ook van daar (en ik denk dat ik bijna evenveel complimentjes heb gekregen als de bruid zelf *bloos*).
Ik zou ook echt vloeken moest ik hét trouwkleed op zo'n haar na missen :( Maar dat betekent enkel dat het dat dan toch niet was voor jou. Het lot heeft iets anders voor jou in petto!
|
|
freyja
30-6-2012
|
27-7-2012 16:48:37
Kunnen ze hem niet meer nabestellen bij clairedefemme? Kijk anders ook eens bij de kleedjes van Miss Paris: http://www.thesposagroup.com/en/miss-paris.html Zitten ook wat gelijkaardige bij, vooral de mp 123-27 Ik weet nie in welke prijsklasse de jurk van Bella zat, maar die van Miss Paris zitten dacht ik rond de 900€. Ik ben zelf voor een Ladybird gegaan, maar als ik die niet had gepast, was ik hoogstwaarschijnlijk voor Miss Paris gegaan!
|
|
mona
27-7-2013
|
27-7-2012 18:20:23
Ik vind de Cassis de mooiste jurk van beide, maar 't is echt persoonlijke smaak. Die Lady is ook heel mooi. Je zegt dat je in die winkel wel vijf jurken kan kopen voor een 'Vlaamse prijs'... In welke prijsklasse zitten deze twee jurken dan? Ik moet nog aan mijn zoektocht beginnen (ben nog maar in één winkel geweest, geen speciale bruidswinkel), dus ik weet nog niet goed waar ik naartoe moet en aan welk budget ik moet denken bij welke winkels.
|
|
mona
27-7-2013
|
27-7-2012 18:21:22
Ow, ik zie op de site dat er een link is met prijzen, even kijken...
|
|
mona
27-7-2013
|
27-7-2012 18:22:37
Sorry voor de three-in-a-row, maar inderdaad: niet duur, die Cassis! Had bijna het dubbele verwacht...
|
|
Joyce
11-5-2013
|
27-7-2012 18:54:52
Wat jammer dat net die ene jurk verkocht is! Ik vind de lady wel heel chique staan. Maar de Cassis vind ik persoonlijk ook erg mooi. Ik houd ook eerder van sober. Maar daarom kan het mss net zo verrassend en mooi uit de hoek komen om eens iets totaal anders te nemen! Hopelijk kom je met een andere jurk (mss weer een heel ander modelletje ) weer die "klik" tegen! Ik wens het je alvast toe! Groetjes!
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|