Terug naar overzicht
Ik heb het via PIXUM gemaakt.Daatr maken we altijd ons fotoalbums!Zeer tevreden van! :)
Dit volg ik even mee :)Kunnen jullie eventueel een voorbeeld doorsturen?Bedankt!
Wat zijn de levertijden ongeveer, want ik zou het ook nog graag gedaan krijgen! ;-) Een voorbeeldje zou idd heel leuk zijn! Hebben jullie als titel 101 redenen waarom ik van je hou? bedankt!
@ Sophie: ik neem dat als titel ja , en op de achterkant zet ik onze namen en trouwdatum Ik heb op internet net ook een voorbeeld gevonden van een boekje met harde kaft, via kruidvat gemaakt en die vond ik wel mooi! Ik ben eens aan het zien of mij dat ook lukt (via die software die je op de site van kruidvat kan downloaden)
Ik heb het ook gemaakt via Pixum. Heel erg mooi resultaat en goede kwaliteit. Het nu bijna een jaar geleden dat ik het heb gegeven, maar ik had er een '101 redenen waarom ik met je wil trouwen' boekje van gemaakt!
Ik heb mijn boekje via smartphoto gemaakt, handig!Resultaat is heel mooi!groetjes en succes!
Wat is dit boekje precies?Geven jullie dit aan jullie verloofd?Groetjes
Inderdaad cadeautje voor de verloofde...ik wou het de avond voor het huwelijk afgeven, maar uiteindelijk cadeau gedaan als we 1 jaar verloofd waren ;-) en hij vond het heel leuk...hij laat het ook aan iedereen zien, hij is er fier op :-) hihi!groetjes!
Ja het is een cadeautje voor mijn verloofde, ik zal het hem op de dag zelf geven wanneer we elkaar voor het eerst zien. Dan krijg ik mijn trouwboeket en krijgt hij zijn boekje :) We hebben dan toch nog een uurtje om iets te eten en drinken voor we naar het gemeentehuis vertrekken dus dan kan hij er rustig in kijken...Ik heb het trouwens in huis, mijn boekje! Ik heb het besteld bij kruidvat en het is echt PRACHTIG! :) nog veeeel mooier dan ik had durven hopen, echt waar. Ik zal na de trouw eens foto's ervan posten, maar nu durf ik nog niet uit schrik dat hij het gaat zien ;) Normaal gezien niet, maar toch...