Terug naar overzicht
Hoi Vicky,Wij zoeken nog een videoman :-)We zijn er wel vroeg bij .We willen zeker zijn dat iedereen vrij is op ons dagje :-)Vanwaar is die videoman ?En wat betaal je daar voor eigelijk ? Ik heb daar geen enkel gedacht over !xxSarah
Hoi sarah, Freddy van de cauter is van Sint Antonius Zoersel. Maar wij zijn slechts 2x naar daar gereden. eerst om een voorbeeld te zien dat we een idee hadden. Na dat voorbeeld waren we meteen overtuigd (je mag zelf een voorbeeld kiezen, wat wil zeggen dat ze allemaal even goed zijn) en hebben we hem geboekt. Al de rest verliep via mail. Freddy reageert ook altijd meteen als je hem iets vraagt.En dan gisteren zijn we er nog een keertje naartoe gereden om onze dvd te bekijken en op te halen. Voor de prijs kan je het best aan hem zelf vragen maar ik moet zeggen dat hij de goedkoopste was die wij gevonden hebben en echt een fantastische man, ook de samenwerking op de dag zelf verliep super. Ik zag nu vaak beelden waarvan ik niet wist dat hij daar op onze dag stond.Moest je zijn gegevens willen stuur je me maar een mail of zo, dan geef ik je alles door wat je wil weten!Spoenkie6@hotmail.comGroetjes, Vicky
heb jij gegevens van deze videograaf? of waar heb jij die gevonden? bedankt!