Terug naar overzicht
Hij werkt! Supermooi koppel! Dikke proficiat. Geniet nog lang na van jullie dag.
Echt zeer mooi. Jullie waren allebei enorm knap. Geniet van het getrouwde leven.Groetjes,Silke
Heel erg mooi! Prachtige jurk en je kapsel was echt af, past helemaal bij jou, net als je man! Geniet er nog maar van als pasgetrouwd koppeltje! Lieve groetjes en nog een dikke proficiat... Alessia.
Prachtige foto's, nog een hele mooie toekomst samen!
Prachtige bruid!! Kapsel echt wauw!!Dikke proficiat en veel geluk in de toekomst!groetjesSandra
Wow, wat een figuur!
Hey heyProficiat!Mooie foto's.Een heel mooi kleed en je haren vond ik echt mooi. Had mijn haren ook ongeveer zo én we hadden dezelfde paarden en koets ;)Groetjes.
Heel mooi, nog een late dikke proficiat. 7 juli is voor jullie, net zoals voor ons, een fantastische dag geworden precies. Grtjs
Hey Serena,Dikke proficiat met jullie huwelijk.Ik wens je een mooie toekomst met veel liefde en geluk toe,veel plezier in het opvoeden van jullie kinderen.De foto's zijn super mooi ,jullie straalden allemaal.Geniet nog wat na.Vele Groetjes,Virginie.